Dr_S Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Deam! Har jammen lest i gjennom 51 sider :D Utrolig gøy med alle bildenen du har oppdatert med! ;) Stå på! Men jeg har noen spørsmål, hva er: TUV papierer? Noen som kan fortelle meg hva dette er? Og hva er "Cat" ? Klarte aldri helt å forstå hva dette var ? TÜV er tysk og står for Technischen Überwachungs-Vereine . Kan kalles "Biltilsynet" i Tyskland, som er et slags Biltilsyn over alle Biltilsyn :) Er produktet TÜV-godkjent og du kan fremvise papirer på dette, skal du få dette godkjent i Norge også. Husk at noen Biltilsyn krever å få dette oversatt til norsk! Når man sier "cat" snakker man ikke om pusen sin, men heller om catalyzer, altså katalysator. Noe som er påbudt på alle nye biler i Norge og dessuten noen importerte etter et visst årstall. Ulovlig å fjerne forøvrig :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warp Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 TÜV er tysk og står for Technischen Überwachungs-Vereine .Kan kalles "Biltilsynet" i Tyskland, som er et slags Biltilsyn over alle Biltilsyn :) Er produktet TÜV-godkjent og du kan fremvise papirer på dette, skal du få dette godkjent i Norge også. Husk at noen Biltilsyn krever å få dette oversatt til norsk! Når man sier "cat" snakker man ikke om pusen sin, men heller om catalyzer, altså katalysator. Noe som er påbudt på alle nye biler i Norge og dessuten noen importerte etter et visst årstall. Ulovlig å fjerne forøvrig :) Takk for info :) Tipper jeg kommer til å må spørre om mye annet før jeg kjøper bil :) Greit å ha et forum der jeg kan spørre om slikt! Har utrolig lystpå en BMW 318i ,is eller 320i :) Opel Astra G 1.4 16v 2001 mod automat, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Jada, er derfor vi har et bilforum, men jeg tror nok Rage blir blidere hvis du spør i egne tråder heretter og ikke i hans tråd :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jada, er derfor vi har et bilforum, men jeg tror nok Rage blir blidere hvis du spør i egne tråder heretter og ikke i hans tråd :) Det tror jeg og :) Lite aktivitet denne helgen, da jeg har sovet, var på Tiesto på mandag (BRAA!) og sov enda mer igår. Blir muligens foringsbytte, samt oljer osv imorgen, bare kompisen min på BMW får ut fingern ;) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 . Blir muligens foringsbytte, samt oljer osv imorgen, bare kompisen min på BMW får ut fingern ;) Hvis du bruker olje, får han fingeren lettere ut... :hondakick Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Her kommer litt bilder av toppdekselpakningskiftingen, hvis det er av interesse.. Litt innmat osv: Interiøret igjen: Rengjøring av motorrom: Tok også full lakkrens, samt polering: Og siden jeg fant noe kos, bestilte jeg også en ting til, som jeg mangler til dashen: :D x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Få ut et par stemningsbilder og da :D 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Få ut et par stemningsbilder og da :D Kan legge ut et da masa :D x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 var jo helt møkkete i motoren din jo. brunt og jævlig. bruk høytrykkspylern så går det nok vekk :P doh Hehe. ser bra ut det er Andreas. flink du er som jobber med bilen :D Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 var jo helt møkkete i motoren din jo. brunt og jævlig. bruk høytrykkspylern så går det nok vekk :P doh Hehe. ser bra ut det er Andreas. flink du er som jobber med bilen :D Ja, må nok gjøre det.. :( Masse masse brunt der! Jeg prøver å være flink. Den begynner å bli glad i meg nå.. hihi. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Blir bra med sånn carbonlist..Ikke akkurat vakkert den gamle dashen med fast list..ugg blah Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvor kjøpte du carbonlista og hva må du ut med? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hvor kjøpte du carbonlista og hva må du ut med? Skal du også ha nå? Hehe. Må ut med veldig lite, jeg er faktisk ikke sikker på hvor selgern er fra.. Kan fortelle på msn hvis det er av stor betydning :P Edit: Fikk også byttet alle foringer i forstillingen på fredag, så nå er bilen helt smooooth å kjøre igjen. Service ble tatt på torsdag, med olje på motor og diff, samt lufting og trykktesting av kjølesystem. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Litt bilder, fikk ikke tatt av alt, men for de som liker bilder... : Og en dust som klarte å parkere ja. Men åssen han kom ut av bilen lurer jeg på? x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Det skal sies. Bra tråd du har her! Alltid morsomt å titte innom de nye slitasjeoppdateringene du har foretatt deg :D Ellers en pen bil! Stå på - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg