Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet


Rage

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det med hjernen var kødd, det vi fant i går som vi trodde var hjernen var visst no ABS greier.

Fikk ihvertfall montert dashbordet i dag, FYTTI HELVETE for en drittjobb. :D

Men ble nå penere, bare få renset det så blir det bra.

Kommer vel noen bilder på mandag når han kommer seg tilbake på jobb tenker jeg

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med hjernen var kødd, det vi fant i går som vi trodde var hjernen var visst no ABS greier.

Fikk ihvertfall montert dashbordet i dag, FYTTI HELVETE for en drittjobb. :D

Men ble nå penere, bare få renset det så blir det bra.

Kommer vel noen bilder på mandag når han kommer seg tilbake på jobb tenker jeg

 

 

Morsom jobb da, hihi. Har ikke fått alt på plass, mangler par deler før alt av dash deler er komplett. Trenger deksel under passasjersiden, et lite sidedeksel passasjersiden, samt plasten rundt armlene. Henter imorgen såfremt han karen har det inne. Fremdeles litt finjusteringer som skal gåes over imorgen, så blir dette bra. Kommer en del bilder på mandag tenker jeg :)

 

God natt til 1. Mai!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom jobb da, hihi. Har ikke fått alt på plass, mangler par deler før alt av dash deler er komplett. Trenger deksel under passasjersiden, et lite sidedeksel passasjersiden, samt plasten rundt armlene. Henter imorgen såfremt han karen har det inne. Fremdeles litt finjusteringer som skal gåes over imorgen, så blir dette bra. Kommer en del bilder på mandag tenker jeg :)

 

God natt til 1. Mai!

 

Fikk hentet nesten alt av resterende deler igår, og her kommer litt bilder:

 

Gamle dashen:

Gammel.jpg

Gammel2.jpg

Gammel3.jpg

 

Jørgen (Jorgen) og BMW328 (Bjørn) var der, en kompis av han med 325i Cab var der(herpa vannpumpe og radiator, som jeg skiftet for han), så kom Kenth fra http://www.streetdesign.no innom, for å fikse caben på en 325iA. Mye BMW :)

 

Folka.jpg

 

Nye dashen på vei inn:

Ny.jpg

Ny2.jpg

Ny3.jpg

Ny4.jpg

Ny5.jpg

 

Fikk også satt inn M-brekk saken. Som man ser på bildet der. Litt småplukk igjen, så er alt 100% :)

 

Bilen blir jo som ny innvendig. Er en del jobb, men som sagt, det er verdt det :)

Kommer kanskje nytt interiør i løpet av uken og, som er litt freshere enn det jeg har.

 

STOR TAKK TIL Jørgen og Bjørn for hjelp i helgen!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Sliten.. Blir ekstra porr når resten kommer inn :) Starte egen club ? hihi

 

Egen club ? Vi har jo planer klare, bare gjelder å få de gjennomført, så tror jeg det blir knallkult :D:D:D

 

Har planer videre ja, nytt interiør, bygge stereo (tror man? løsninger som ingen andre har iaf;) )

Så lakke utvendig, og få på styling jeg har. Blir vel noe etterhvert.... alltid noe:)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egen club ? Vi har jo planer klare, bare gjelder å få de gjennomført, så tror jeg det blir knallkult :D:D:D

 

Har planer videre ja, nytt interiør, bygge stereo (tror man? løsninger som ingen andre har iaf;) )

Så lakke utvendig, og få på styling jeg har. Blir vel noe etterhvert.... alltid noe:)

 

Hente IDAG! Treigen:D

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår