Jonte Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Problemer med "hjernen" på bilen, uhm..? (ecu)Hørtes dyrt ut i så fall, hehe :p Chip kanskje? - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Er det forskjell på 97 og 98 interiør`? AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det med hjernen var kødd, det vi fant i går som vi trodde var hjernen var visst no ABS greier. Fikk ihvertfall montert dashbordet i dag, FYTTI HELVETE for en drittjobb. :D Men ble nå penere, bare få renset det så blir det bra. Kommer vel noen bilder på mandag når han kommer seg tilbake på jobb tenker jeg 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Det med hjernen var kødd, det vi fant i går som vi trodde var hjernen var visst no ABS greier. Fikk ihvertfall montert dashbordet i dag, FYTTI HELVETE for en drittjobb. :D Men ble nå penere, bare få renset det så blir det bra. Kommer vel noen bilder på mandag når han kommer seg tilbake på jobb tenker jeg Morsom jobb da, hihi. Har ikke fått alt på plass, mangler par deler før alt av dash deler er komplett. Trenger deksel under passasjersiden, et lite sidedeksel passasjersiden, samt plasten rundt armlene. Henter imorgen såfremt han karen har det inne. Fremdeles litt finjusteringer som skal gåes over imorgen, så blir dette bra. Kommer en del bilder på mandag tenker jeg :) God natt til 1. Mai! x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Morsom jobb da, hihi. Har ikke fått alt på plass, mangler par deler før alt av dash deler er komplett. Trenger deksel under passasjersiden, et lite sidedeksel passasjersiden, samt plasten rundt armlene. Henter imorgen såfremt han karen har det inne. Fremdeles litt finjusteringer som skal gåes over imorgen, så blir dette bra. Kommer en del bilder på mandag tenker jeg :) God natt til 1. Mai! Fikk hentet nesten alt av resterende deler igår, og her kommer litt bilder: Gamle dashen: Jørgen (Jorgen) og BMW328 (Bjørn) var der, en kompis av han med 325i Cab var der(herpa vannpumpe og radiator, som jeg skiftet for han), så kom Kenth fra http://www.streetdesign.no innom, for å fikse caben på en 325iA. Mye BMW :) Nye dashen på vei inn: Fikk også satt inn M-brekk saken. Som man ser på bildet der. Litt småplukk igjen, så er alt 100% :) Bilen blir jo som ny innvendig. Er en del jobb, men som sagt, det er verdt det :) Kommer kanskje nytt interiør i løpet av uken og, som er litt freshere enn det jeg har. STOR TAKK TIL Jørgen og Bjørn for hjelp i helgen! x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Pent! samma dæsj som meg! gjør seg med hel svart dashboard:D - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Gjør seg dettan Rage ;) Kjør hardt kjør stil, kjør kebab bil 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Ble bra det der rage :) fint med helsvart dash.. Planer videre? 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 :D Sliten.. Blir ekstra porr når resten kommer inn :) Starte egen club ? hihi Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 :D Sliten.. Blir ekstra porr når resten kommer inn :) Starte egen club ? hihi Egen club ? Vi har jo planer klare, bare gjelder å få de gjennomført, så tror jeg det blir knallkult :D:D:D Har planer videre ja, nytt interiør, bygge stereo (tror man? løsninger som ingen andre har iaf;) ) Så lakke utvendig, og få på styling jeg har. Blir vel noe etterhvert.... alltid noe:) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hey, Narvik folk jo.. Ingrid og Kenth :) Blei mye bedre det der ja Rage.. :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Egen club ? Vi har jo planer klare, bare gjelder å få de gjennomført, så tror jeg det blir knallkult :D:D:D Har planer videre ja, nytt interiør, bygge stereo (tror man? løsninger som ingen andre har iaf;) ) Så lakke utvendig, og få på styling jeg har. Blir vel noe etterhvert.... alltid noe:) Hente IDAG! Treigen:D Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Dette ble veldig bra Rage! :) Smukk! Hehe ...btw, aldri vis finger til vennlig forbikjørende;) :fingers: | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 dæven.. blir svimmel av å se på de bildene der... doh Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Pent andreas.. Gjorde seg det der ja :) Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg