XThhX Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 I går kveld skulle jeg starte bilen å kjøre en tur (bilen hadde blitt kjørt en tur på dagen), men når jeg vrir om nøkkelen så vil den ikke starte alt drar rundt osv. men vil bare ikke starte, har ladet batteriet og det har blitt brukt vagcom, men den viste ingen feilmeldinger. Noen som har peiling på hva dette kan være? Bil: Audi A6 1999 2.4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 ingen som vet hva det kan være? haster litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Kjinn i 10 sek, ikke skru av tenninga, les ut feilkoder. Eller, du kan starte med å skjekke gnist og bensin. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ville først sjekket at den får bensin, for det gir ikke feilkoder om bensinpumpa ikke går. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 jeg var ute for å sjekke pluggene nå å når jeg da tar av hetta så er det noe som kan minne om olje mellom hetta og pluggen på et vis. skal det være olje der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Nei, skal ikke være olje der, du har nok lekk toppdekselpakning. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 å hva kan man gjøre med det? :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Tørke bort all oljen og bytte toppdekselpakning ;) Og.. Har du prøvd det Jesper sier; Kjinn i 10 sek, ikke skru av tenninga, les ut feilkoder. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 er det en jobb som er mulig å gjøre for en hobbymekaniker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Ja, det burde gå bra. Det du trenger er ett eller to sett med pakninger som på bildet under. 18 på bildet under Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 takker for svar. utrolig hjelp i de bildene du legger ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 nå har jeg et spørsmål til... hva er den slangen som går inn i toppdekselet? det går 3 ledninger til pluggene også er det en som bare er skrud fast for "støtte", så er det en slange/ledning som går inn på oversiden av pluggene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Bilder? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 (endret) Nå har jeg vært ute å sett litt nøye (gikk litt fort før i dag), å det ser ut som det kan være luft, kan dette stemme? [ATTACH]34678[/ATTACH] [ATTACH]34679[/ATTACH] [ATTACH]34680[/ATTACH] Endret November 4, 2012 av XThhX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 i dag har jeg sjekket litt priser... men syns det var litt dyrt (har hørt mellom 200-300 kr forpakning), på Mekonomen skulle dem ha 613 kr for en. og jeg har sett på bildeler.no at de selger pakning til 1.8 20V til 195 kr. er det dyrere til 2.4l ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg