Jump to content
Bilforumet.no

xr4ti

Bruker
  • Content Count

    271
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

xr4ti last won the day on May 11

xr4ti had the most liked content!

About xr4ti

  • Rank
    Registrert bruker
  • Birthday 07/11/1965

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    C4 og XR4Ti
  • Biltype (eks Audi)
    Audi og Ford/Merkur
  • Yrke eller sivil status
    Byggningsingeniør
  • Fylke
    Vestfold

Contact Methods

  • Bosted
    Sandefjord
  1. Testing må til, det vet alle vi som har bygd fra scratch. Husk å oppdatere da :)
  2. Kjenner ikke til den men ser de har mye snadder og stærsj og fant heller ikke noe særlig negativt så er sikkert bra den pumpa. TREperformance har også 340LPH pumper men er litt usikker på om jeg trenger så stor. Sliter også med å få noe mer enn 12V enda det er eget system til pumpa. Ser den du linker til oppgir trykket 43 psi ved 13,5V mens den jeg linket til gir samme trykk ved 12V. Men, har ikke studert dette særlig.
  3. Åssen pumpe har du tenkt på? Jeg har kikket litt på denne https://www.ebay.com/itm/255LPH-Fuel-Pump-High-Pressure-Flow-Performance-Electric-EFI-NEW-255LPH-TRE-340/332654874923?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 Men har lest at det er en del lyd og vibrasjon i Valbroen så tenkte å prøve denne.
  4. Du får det nok til du, som vanlig. Og ja, ting tar tid, spesielt slike custombygg som dette. Du får stå på så blir det nok resultat skal du se. Ja det er flere som venter på den nye regelen, hehe. Da blir det håp for min også :)
  5. En god mapping så blir det nok bra :) Skal Escosen på veien i år? Ser ut på bildene som det er fullt mulig.
  6. Mange som har fått gode resultater med 3076´n så det blir nok bra på din også. Kjenner ikke så godt til 4x4 men BigTurbo Escosen har jo T34 men da med den andre toppen så mulig det derfor det ikke passer så bra men T3 eksoshus? Men uansett så blir det spennende å se resultatet ditt :)
  7. Strøkent som vanlig, og Gulf catch´n passet bra oppi der :) Hva slags turbo gikk du for siden du går for 4x4 eksosmanifoilen?
  8. Bygd helt ny eller rebygd den gamle? Går du for moderat uttak eller går du for mer 400 + ? Er jo girkassa som setter begrensinga på Escosen. De er jo ikke særlig glad i momentet som 350-400 hk gir. Men med det sprutet der så har du jo noe options så du kan gi en snillere ladetrykkstyring for å moderere dreiemomentet noe. Regner med du følger med på denne tråden også http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/76879-1992-escort-cosworth-10/?p=800559
  9. Hvordan går det med prosjektet? Skal du på "pinebenken" snart? Skal bli spennende å se hva du får ut av denne. Var forresten innom trafikkstasjonen her om dagen og spurte om den nye reglen. Det er ikke fattet noe vedtak ennå og de viste ikke når eller om det ble noe vedtak på den såkalte 200kW/tonn-reglen. Om den kommer så er det håp for deg og skilt.
  10. Steike, de er jo smykker :) Har sett noe lignende før men ikke så forseggjorte. Her kan man i grunn dekorere som man vil. Hva med Texacodekor for en Texaco-vingebil. Å tøft hadde ikke det vært da :) Det er dette som gjør prosjektet ditt så spennende. Masse selvgjorte detaljer. Forresten moro at du er i gang med prosjektet igjen. Edit: glemte å spørre hvordan du fikk til logoene?
  11. Nydelig arbeid som vanlig. Ser MEGET bra ut og kommer sikkert til å fungere godt til tross for litt lengre vei ut. Bra finish på understellet :)
  12. Ser veldig bra ut. Hvilken glans er det på sortfargen og hvilken produsent?
  13. Du har litt å pusle med i vinter da skjønner jeg. Godt det ikke er bruksbil :) Hvilket fabrikat er viftestyringen? En bekjent plundret veldig med viftestyringen sin, tror han bytte flere typer før han fant noe som funket over tid og som startet viftene når han ønsket. Husker ikke hva han endte opp med. Skal se om jeg husker å spørre han men mener han kjøpte den fra Summit.
  14. Endelig en oppdatering. Topp arbeid som vanlig, og custom styling også :) Fikk du kjørt litt med den i sommer, funket motor og drivverk bra?
  15. Om du får fiksa det meste så kan du ta en tur på Rudskogen den 22 juli. Da får du testa motor og bremser skikkelig. Eneste måten å få testa skikkelig på :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.