Gå til innhold

Hvilken er den grommeste bilen du har kjørt ?

Ranger emnet


Efini

Anbefalte innlegg

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja, har absolutt ingenting og skryte på meg jeg.. Så det råeste jeg har kjørt er vell sikkert 240'n til kompisen min.. Ganske vanelig, 2.3l insprøy, effekt og noe dill. 150 hk!

 

Så det så :D

 

Sittet på med må være den samma volvoen, og den blir (tro det eller ei) ganske rå når eier tar en helt ut... Skummelt!

 

Også satt jeg på med en oldsmobil med 350 hk en gang, som jeg haika med kl 5 på natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Upper denne tråden, da jeg hadde gleden av å prøve en 99 mod Audi S8 idag :) 4.2 340hk med navigasjon, tiptronic, memory skinn seter, webasto.. U name it :D DET var digg det :D Kommer bilde senere :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet på med Opel Astra F2 Kit Car Rallybil. Er bare lagd 20 stk i verden av den. 9 igjen. Mitsubishi Evo 6 TME GR. N. Rallybil. Gikk rimelig fort til 160 og ned igjen til 0 :D. Sitti på med en Seat Leon med 280 hester på vinterføre.

 

Sitti på med og prøvekjørt Audi S3. Går helt greit i 220 Km/t på motorveien :rolleyes:

 

Det er vell det råeste jeg har sitti på med og kjørt som jeg husker i farta. Synes lista mi er bra til å være 16 jeg :). Å råere biler blir det vell i framtiden :D

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

 

Var vel aldri bjørn v sin gamle det vel?

 

Vet ikke. Det var en ved navn Robert her i Elverum som eide den når jeg satt på. Det var en ung gutt som hadde bygd den. Svart, senka, 18", valsa skejermer, 3.0 L 24v, twinturbo, Massivt bur. Sikkert gjort mere med bilen men det er det jeg husker nå. Den har vært profilert i et bil blad engang, lurer på om det var Bilsport.

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seinest i dag fikk jeg sitte på med en Porsche Boxter bare fordi jeg glante på den. En trivelig fyr spurte om jeg ville sitte på, og siden han ikke så ut som en kidnapper sa jeg ja.

 

Eller så har jeg sitti på med:

 

Mitsubishi EVO VI

Suzuki SJ413 (Her snakker vi om skikkelig off-roader!!)

Suzuki Baleno :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi A6 4.2 quattro Avant (slapp på alle 4! hadde gatt 0,7km... ;)) fikk fin innkjøring den bilen, men pytt pytt koster jo bare litt over millionen..... er vel den jeg vil fremheve som den som var best på alt.... ellers har jeg kjørt:

En fleng med Audi TT i alle varianter

A6 2.5 tdi 180hk (eller var det 170?) DREIEMOMENT!!!!!!

Audi allroad i alle varianter 2,7turbo var arti

Audi S4

Audi S3

Alle utgaver av Golf 4

Seat Ibiza Cupra 2.0 150 hk, Arti bil!

Corrado G60

Golf G60

Golf G60Turbo 190hk thumpsup

 

+mye annet driiitt

 

Sittet på i en gotrimmet 323 GTR, dreiv å drifta med 4hjulspinn i 160 i regnvær.... skummelt når sjåføren knapt rekker ned til pedalene... han står og kjører!!!!! hehe.... :D

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Suzuki Baleno med KN-filter da? :D

Var det meg du sikta til? Eller har du kjørt?

 

Hvis det var meg du sikta til, så var det ikke no KN filter på den nei. Det er en helt original 1,6 liter, og det er forsåvidt resten av bilen også. Morra mi sin :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Upper denne tråden, da jeg hadde gleden av å prøve en 99 mod Audi S8 idag :) 4.2 340hk med navigasjon, tiptronic, memory skinn seter, webasto.. U name it :D DET var digg det :D Kommer bilde senere :)

post-343-13804851834144_thumb.jpg

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår