Gå til innhold
Bilforumet.no

Mr. Bollocks

Bruker
  • Innholdsteller

    766
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mr. Bollocks

  • Rang
    Volvomekaniker
  • Bursdag 11/12/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    HMMMM.....
  • Modell (eks S4)
    MR2
  • Biltype (eks Audi)
    Toyota
  • Årsmodell (eks 1995)
    1987
  • Yrke eller sivil status
    Bilmekaniker Laastad & Co i Haugesund
  • Motor (eks 1.6)
    1.6
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    PLENTY

Contact Methods

  • Bosted
    Haugesund
  1. Mr. Bollocks

    Bollocks' 240 GLE (ZZZzzz) Nå med takgrind!!

    Tja, skoy med Volvo, men nå er det japse for alle penga.:race
  2. Mr. Bollocks

    Bollocks' 240 GLE (ZZZzzz) Nå med takgrind!!

    Kan godt hende det ja.
  3. Mr. Bollocks

    Bollocks' 240 GLE (ZZZzzz) Nå med takgrind!!

    Den gikk for 35k til en kollega på delelageret. Så han slipper å ringe. :blah:
  4. Mr. Bollocks

    Optimale stabstag?

    Har Lesjøfors som er kappet et par ringer og nye biltema dempere, men er liksom stabstagene som skal forhindre krenging da. Ja den kjennes selvfølgelig stivere ut med harde dempere, men krenger fortsatt.:blah: Spørs hva du er vant til det. Jeg kjører til vanlig rundtom i en autoslalom-rigga MR2 med senkesett, gule koni på det hardeste, whiteline justerbare stabstag, uniballs, polyforinger osv. Den krenger ikke så mye kan du si. Ellers hadde Fosse240 her inne, mine kappede Lesjøfors fjærer, gule koni og mine r-sport 23/21 stag på sin 245 tidligere. Den krenget den. Da han fikk på 25/25 IPD-staga ble det en helt annen bil.
  5. Mr. Bollocks

    Optimale stabstag?

    Har R-sport 23 og 21mm på min, og det krenger som et vondt år. Men har to kolleger som har 25/25 IPD-stag på en 245 og en 740. Og det ble hvertfall bra. Hvis du spenner ut den feite morra di som sitter baki, og setter på noe breiere enn 145/90r14 dekk, så overstyrer det ikke så fælt.:blah: Brenn!¨:sombrero:
  6. Mr. Bollocks

    kamaksel valg til turbo

    Har en VX3-kam (til fordeler i bakkant) liggende som ser ny ut, hvis du trenger.
  7. Mr. Bollocks

    Endelig B230FK, masse barnesykdommer =(

    Hvorfor skifte varmeapparat? Lekkasje? I såfall kan dette være årsak til koking, da luft kommer inn i kjølesystemet.
  8. Mr. Bollocks

    ventil-størrelser 531 topp?

    Bedre kjøling. Natriumet (Saltet) kjøler ventilene slik at de skal tette bra inntil ventilsetet selv når de er veldig varme.
  9. Mr. Bollocks

    Optimale stabstag?

    25/25mm fra IPD er sjef.
  10. Mr. Bollocks

    Bollocks' 240 GLE (ZZZzzz) Nå med takgrind!!

    Det hadde vært topp. De kom vel i noen E28 528er og 535er midt på 80-tallet, og kanskje noen E23 7-serier og E24 6-serier. Kriterien er hvertfall at det må være løst clutch-hus. Har forresten satt i en midlertidig 92' M47 i dag, som kan brukes opp før jeg får en BMW-kasse i hus.babyhmm?
  11. Mr. Bollocks

    Bollocks' 240 GLE (ZZZzzz) Nå med takgrind!!

    Vet ikke, jeg lurte også på det. Men blir nok en Getrag 265, om jeg får tak i en..
  12. Mr. Bollocks

    Bollocks' 240 GLE (ZZZzzz) Nå med takgrind!!

    Vil ha Getrag eller ZF...
  13. Mr. Bollocks

    Bollocks' 240 GLE (ZZZzzz) Nå med takgrind!!

    Hehe, skulle bare gi gass etter en rundkjøring..:drive2
  14. Mr. Bollocks

    Bollocks' 240 GLE (ZZZzzz) Nå med takgrind!!

    Hehe, må prøve å få tak i noe bedre ja. Var noen som snakket om at de gamle M45ene med stålhus tålte mer, men neeeida. Heh, den døde faktisk på samme måte (gasspådrag i 3.) ca 200m fra der den forrige røyk. Hehe, slå den.
×

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.