Gå til innhold

Hvilken er den grommeste bilen du har kjørt ?

Ranger emnet


Efini

Anbefalte innlegg

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I og med at jeg fremdeles bare øvelseskjører har jeg ikke kjørt så mye rått, råeste må vel være 325i med i overkant av 200 hk.

 

Men jeg har da fått sitti på med en del tøft:

 

RUF (husker ikke navnet) 95`mod og 450 hk, 0-100 på 3,6 sek

BMW M3 E36 Coupè, gikk godt det

BMW M3 E36 Cab som var BMW Norge sin, hadde 250 km/t

BMW M Coupè, også BMW Norge sin, nydlig bil

BMW M5 E39, nærmest perfekt

Og flere BMW Alpina modeller + en drøss andre som jeg ikke kommer på i farta

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste jeg har kjørt må være en sen 90-talls Jaguar XJR med 376 hk eller noe sånt. 4.0 V8 med kompressor. Gikk ihvertfall veldig bra, hehe..

 

Andre biler jeg har kjørt som bør nevnes:

 

* Audi A8 4.2

* BMW 535iM

* Porsche Boxster

* Toyota Camry 3.0 V6

...og så tar jeg sjansen på å nevne min egen Audi S4 4.2..

 

Er vel ikke så mye mer jeg bør nevne, har kjørt veldig mye rart, men ikke akkurat noe som er så veldig raskt, luksuriøst eller spennende.. :-)

 

Har ikke sittet på i noe heftigere enn det jeg har kjørt selv, men satt på i en relativt ny MB S-klasse en gang, det var jo slett ikke ille, for å si det sånn.. :D

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by as_no

 

Mener du Opel Vectra i fåreklær ? :D Saab Er bygd på Vectra for dem som ikke viste det ;)

 

Blir feil å si SAAB er bygd på Vectra, isåfall så er det SAAB 9-3 som er bygd på Vectra ;)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by as_no

 

Mener du Opel Vectra i fåreklær ? :D Saab Er bygd på Vectra for dem som ikke viste det ;)

 

Jeg mener Saab, de svenske bilene vettdu? ;)

 

Neida... men om de er bygd på vectra eller ei er jeg ikke i stand til å ta stilling til, vet lite og ingenting om de kjerrene der, vet bare at den der Aero'n gikk ganske bra.. møkk med FWD da, eneste..

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

 

Jeg mener Saab, de svenske bilene vettdu? ;)

 

Neida... men om de er bygd på vectra eller ei er jeg ikke i stand til å ta stilling til, vet lite og ingenting om de kjerrene der, vet bare at den der Aero'n gikk ganske bra.. møkk med FWD da, eneste..

 

GM mener du :D. Kødda. Eneste som er er at Opel eier Saab og GM eier Opel.. Ja, dem er bygd på Vectra. Fine biler.. Er ikke møkk med FWD. Se bare på Ford Focus RS f.eks. Den slår jo hatten på mange Japanske biler i samme klasse ;). Så jeg ville ikke sagt det. FWD er ikke det det var før :). Da var RWD best men nå har det blitt ganske mye bedre

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by as_no

 

GM mener du :D. Kødda. Eneste som er er at Opel eier Saab og GM eier Opel.. Ja, dem er bygd på Vectra. Fine biler.. Er ikke møkk med FWD. Se bare på Ford Focus RS f.eks. Den slår jo hatten på mange Japanske biler i samme klasse ;). Så jeg ville ikke sagt det. FWD er ikke det det var før :). Da var RWD best men nå har det blitt ganske mye bedre

 

Smak og behag, jeg ville iallefall aldri finni på å kjøpt "et fremhjulsdrevet leketøy", til nød går fire-hjulstrekk an, men bakhjulsdrift er og blir best etter min mening.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

 

Smak og behag, jeg ville iallefall aldri finni på å kjøpt "et fremhjulsdrevet leketøy", til nød går fire-hjulstrekk an, men bakhjulsdrift er og blir best etter min mening.

 

Tja.. Spør Bruno Arntsen om det. Han er bare 6X Norgesmester i rally ;). Han vil definitivt si forhjuldstrekk. Han kjørte jo (unnskyld ordet :D) Ræ*a ut av bakhjuldstrekkere når han hadde forhjuldstrekk :eek: . Men det er som du sier: Smak og behag ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår