Gå til innhold

Min Stratus 1997 modell

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Aha ;) blir kjekt å sjå bilder ;)

Treng ikkje å vere for sterke pærer, for soklene til pærene er dårlige på desse bilane, og smelter. Men kabelsko erjo ei god løysing ;)

 

Nei, eg er veldig fornøyd med xenon kittet eg kjøpte no sist. ;) Berre å satse på ;) Billig og enkelt å montere..

Ja, du får melde i fra korleis det gjekk med loddinga;)

Hehe, kjekt å sjå at noken kan ha nytte av set ein legge ut her inne ;) Blir bra når du får deg ein tråd på bilen ;)

 

åpnet en digital garasje :P

her er linken http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/stratus/277461-ludvigsens-stratus-96-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har no over tid jobba med å modifisere eit instrumentpanel eg har liggande. Det er eit eg har hatt liggande sia eg bytta i bilen pga. turteller og trippteller som fungerer bare nå og da :drunk: Dette skyldes nok mest sansynelig vis ein eller fleire defekte resistorer på kretskortet inne i instrumentpanelet, så det er fort gjort å lodde på nokre nye ;)

 

Her er resultatet så langt:

[ATTACH]21768[/ATTACH]

 

[ATTACH]21770[/ATTACH]

 

 

Er ikkje heilt fornøyd, som ein ser tydelig på bildet, er lyset fra led'sa lyser for sterkt akkurat der dei treffe.

Så har difor bestilt meg nokon som skal spreie lyset mykje betre:

[ATTACH]21769[/ATTACH]

Desse skal visst spreie lyset 360grader, så vi får sjå om det blir betre ;)

Om ikkje skal eg få modifisert med led-striper. (elsker led striper) :P

 

Så det som gjenstår no er å få testa med nye led's, evt. skifte til led striper,

Pluss at når eg hadde av nålene, pussa eg vekk orange fargen, og malte dei røde.

Det vart tydeligvis for rødt, for nålene lyser ikkje i det heile tatt:P

Det siste som gjenstår er å skifte den/dei defekte resistorane på kretskortet.

 

Det er dårleg stellt med tid for tida, så eg får ta det når eg har moglegheita innimellom.

 

 

 

har tenkt det samme. org lys ser gammelt og sliten ut.

 

fikk tak i noen leds. dem er ikke noe 360 (Hvor kjøpte du dem)

men loddet du dem direkte i krets kortet? eller hvordan, bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har desverre ikkje noken andre bilder enn dei eg allerede har posta her, men sjekk ut denne linken;) Denne tråden er den som har inspirert meg ;) Led'sa er ikkje lodda på kretskortet, men sitter i små lampeholdere som ein berre vrir rundt og tar ut. Ser bilder av dei også her ;)

Einaste eg vil annbefale er å bruke sandpapir i stedet for skalpell som Rstange brukte når ein skal fjerne det belegget på baksida av platene i instrumenta. Eg vart vertfall veldig fornøyd med det resultatet. :P

 

Her er linken. side 3, litt nede på sida begynner inlegget ;)

 

http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/stratus/198732-min-chrysler-stratus-3.html

 

 

Men berre å spørr om det er noko ;) eg er glad til å svare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fekk eg ein liten pakke fra hong kong. 2stk led-pærer (p21) som eg skal ha i blinklysa forran for å få vekk "speilegg" effekta i frontlyktene.

Her er bilder fra når dei vart montert:

[ATTACH]22834[/ATTACH]

Her ser ein det eg kallar speilegg lykter ;)

 

[ATTACH]22835[/ATTACH]

 

[ATTACH]22837[/ATTACH]

 

[ATTACH]22836[/ATTACH]

Og så var speilegga vekke :D

 

[ATTACH]22833[/ATTACH]

 

Einaste problemet no er at relèet ikkje registrerer nok last fra dei to led-pærene i forhold til dei gamle glødelampane. Noko som resulterar i at blinklysa blinkar dobbelt så fort som dei skal :/

Så har difor bestillt meg nokre glødelpærer med chrome effekt som gjer same nytta som leds'a ved å fjerne speilegga fra lyktene mine :) Her er link til dei nybestillte pærene:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PAIR-1157-3496-P21-5W-7528-CHROME-AMBER-LIGHT-BULBS-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c1730b8efQQitemZ120648153327QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Satsar på detta vert betre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha... så at det ser gul i midten kalles speilegg? haha... virkelig noen som legger merke til sånt? haha... etter latter krampe så er det ikke billigere å skifte blinkelys relle? biltema har de en slik som er beregnet til lys dioder :) ellers er det fotoappartet eller noe sånt men de så ikke akurat oransje eller gult engang når de lyste? :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matador:

Hehe, ja jeg kaller det verfall speilegg :P Hadde sikkert vore like enkelt å handle nytt rele, men var billige pærer på ebay ;) hehe

Er nok kameraet som gjer at det ser ut som ein merkelig farge. Brukte mobilkamera :P

 

 

Mr Knutsen:

Se der ja ;) Detta vart bra ;) Slike pærer jeg har bestill på ebay no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fekk eg ein liten pakke fra hong kong. 2stk led-pærer (p21) som eg skal ha i blinklysa forran for å få vekk "speilegg" effekta i frontlyktene.

Her er bilder fra når dei vart montert:

[ATTACH]22834[/ATTACH]

Her ser ein det eg kallar speilegg lykter ;)

 

[ATTACH]22835[/ATTACH]

 

[ATTACH]22837[/ATTACH]

 

[ATTACH]22836[/ATTACH]

Og så var speilegga vekke :D

 

[ATTACH]22833[/ATTACH]

 

Einaste problemet no er at relèet ikkje registrerer nok last fra dei to led-pærene i forhold til dei gamle glødelampane. Noko som resulterar i at blinklysa blinkar dobbelt så fort som dei skal :/

Så har difor bestillt meg nokre glødelpærer med chrome effekt som gjer same nytta som leds'a ved å fjerne speilegga fra lyktene mine :) Her er link til dei nybestillte pærene:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PAIR-1157-3496-P21-5W-7528-CHROME-AMBER-LIGHT-BULBS-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c1730b8efQQitemZ120648153327QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Satsar på detta vert betre ;)

 

Skal du bruke led-pærer så må du enten kjøpe nytt rele eller bruke motstand på hver pære. Jeg bruker led-pærer som lyser som parklys når blinklys skrues på så blinker det orange i lykten. Når blinklys skrues av går pæren tilbake til parklys. Jeg bruker motstand og det funker .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæren er en 2-polet led-pære med kopling for blinklys og parklys. Så du trenger en 2-polet sokkel for å få gang på pæren. Dette fant jeg hos en bilopphugger. Motstand monters på begge blinklys koplingene og parklys i hovedlykt ble tatt vekk og koplet over på led-pæren.

 

Pærene ble kjøpt fra V-LEDS.COM og motstand fra LYSDIODER.NO.

 

På sidene til v-leds kan du se en film som viser hvordan pærene virker. Mener at også rstange har en film på sin side som viser dette på sin Stratus.

 

Hadde bilen min på eu-kontroll for en måned siden og ingen reaksjon på at jeg brukte disse pærene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motstanden som skal "rette" på blinke hastgheten MÅ være i paralell med dioden + formotstand :) da den motstanden skal forbruke strømmen som led+formotstand ikke bruker sammenlignet med et vanlig lyspære ;) altså en dårlig løsning -best å skifte relle som er elektronisk styrt og ikke de enkle bimetall :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår