Gå til innhold

Min Stratus 1997 modell

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Eg har no over tid jobba med å modifisere eit instrumentpanel eg har liggande. Det er eit eg har hatt liggande sia eg bytta i bilen pga. turteller og trippteller som fungerer bare nå og da :drunk: Dette skyldes nok mest sansynelig vis ein eller fleire defekte resistorer på kretskortet inne i instrumentpanelet, så det er fort gjort å lodde på nokre nye ;)

 

Her er resultatet så langt:

[ATTACH]21768[/ATTACH]

 

[ATTACH]21770[/ATTACH]

 

 

Er ikkje heilt fornøyd, som ein ser tydelig på bildet, er lyset fra led'sa lyser for sterkt akkurat der dei treffe.

Så har difor bestilt meg nokon som skal spreie lyset mykje betre:

[ATTACH]21769[/ATTACH]

Desse skal visst spreie lyset 360grader, så vi får sjå om det blir betre ;)

Om ikkje skal eg få modifisert med led-striper. (elsker led striper) :P

 

Så det som gjenstår no er å få testa med nye led's, evt. skifte til led striper,

Pluss at når eg hadde av nålene, pussa eg vekk orange fargen, og malte dei røde.

Det vart tydeligvis for rødt, for nålene lyser ikkje i det heile tatt:P

Det siste som gjenstår er å skifte den/dei defekte resistorane på kretskortet.

 

Det er dårleg stellt med tid for tida, så eg får ta det når eg har moglegheita innimellom.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk eit par nye "Side view" ledstriper i posten i dag.

Dei eg monterte på lyktene forige gang varte berre litt over ein måndes tid, så besteillte nokon som var litt dyrara, og forhåpentleg vis litt betre kvalitet.

 

Her er dei allereide montert:

[ATTACH]21793[/ATTACH]

 

Det eg trur skjedde med dei forige led-stripene var at, dei er jo eigentleg laga for 12v, men når bilen ladar jo med 14-15 v blir dette ei kontinuerlig overbelastning av led'sa. Og om det i tillegg var dårleg kvalitet, så er det ikkje så rart dei tok kvelden så fort.

Så på desse har eg montert ein resistans på 12 Ohm i seriekopling med led'sa for å dempe spenninga.

Eg har no 14,5V inn på motstanden, og 12,2 ut.

[ATTACH]21794[/ATTACH]

Her er motstanden montert.

 

Så var det på tide å teste.

Kopla opp mot ei gammal pc-straumforsyning eg hadde liggande:

[ATTACH]21795[/ATTACH]

Funka bra detta der ja ;)

 

Her er eit par bileter av det ferdige resultatet:

[ATTACH]21796[/ATTACH]

[ATTACH]21797[/ATTACH]

 

Får satse på dei vara litt lenger denne gangen her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lenge tenkt på å bygge om luftfilteret på bilen min, men det har ikkje blitt.

Men her ein dag bestemte eg meg for å gjere det, men gjekk på ein smell då eg såg kor mykje aluminiumsrøra på biltema kosta. :P (ikkje så allt for gale, men nå når eg et gått tilbake til skulebenken, har eg ikkje så mykje å rutte med)

Men når eg vandra gjennom biltemabutikken, fekk eg ein liten ide :P

Eg kjøpte med meg delane eg trengte, men eg kjøpte vanlige plastrør :m'm: og tenkte dette kom til å bli kjempe greier :P hehe

 

Etter litt tilpassing, såg resultatet sånn ut:

[ATTACH]21925[/ATTACH]

Sikker nokon som ler godt no ja ! :hammer

 

Så kjøpte eg meg også ein boks med matt svart, plastlakk og lakka hendelset ;)

 

[ATTACH]21926[/ATTACH]

Sånn såg det då ut.

 

På biltema handla eg meg også eit veivhusfilter og litt blå slange som eg skal bruke ned på toppdekselet.

[ATTACH]21927[/ATTACH]

 

Og her er det endelege resultatet, billig og ikkje så verst syns eg sjølv :P Sjølv om folk sikkert ler så dei dette av stolen no ;)

[ATTACH]21928[/ATTACH]

 

[ATTACH]21929[/ATTACH]

 

Vart forresten jævlig grom lyd på litt høgt turtall :ahahahhaha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som skreve tidlegare modifisert instrumentpanelet mitt (sett inn blå led's) men dei led'sa eg hadde lyste for kontrollert, så vart flekkar som lyste sterkare enn resten.

Så eg bestillte som sagt nye som skulle spreie lyset betre.

Desse fekk eg i dag

[ATTACH]21985[/ATTACH]

Her er resultatet når desse var skifta:

[ATTACH]21983[/ATTACH]

[ATTACH]21984[/ATTACH]

[ATTACH]21986[/ATTACH]

 

Ser også no at nålene lyser blått :D

 

Var eit problem til med instrumentpanelet. Trippteller og turteller kutta ut å funke av og til.

Dette viste seg å vere nokre brende baner på kretskortet.

Så dette vart fiksa også ;)

[ATTACH]21987[/ATTACH]

 

Fornøyd med resultatet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Eg har lenge tenkt på å bygge om luftfilteret på bilen min, men det har ikkje blitt.

Men her ein dag bestemte eg meg for å gjere det, men gjekk på ein smell då eg såg kor mykje aluminiumsrøra på biltema kosta. :P (ikkje så allt for gale, men nå når eg et gått tilbake til skulebenken, har eg ikkje så mykje å rutte med)

Men når eg vandra gjennom biltemabutikken, fekk eg ein liten ide :P

Eg kjøpte med meg delane eg trengte, men eg kjøpte vanlige plastrør :m'm: og tenkte dette kom til å bli kjempe greier :P hehe

 

Etter litt tilpassing, såg resultatet sånn ut:

[ATTACH]21925[/ATTACH]

Sikker nokon som ler godt no ja ! :hammer

 

Så kjøpte eg meg også ein boks med matt svart, plastlakk og lakka hendelset ;)

 

[ATTACH]21926[/ATTACH]

Sånn såg det då ut.

 

På biltema handla eg meg også eit veivhusfilter og litt blå slange som eg skal bruke ned på toppdekselet.

[ATTACH]21927[/ATTACH]

 

Og her er det endelege resultatet, billig og ikkje så verst syns eg sjølv :P Sjølv om folk sikkert ler så dei dette av stolen no ;)

[ATTACH]21928[/ATTACH]

 

[ATTACH]21929[/ATTACH]

 

Vart forresten jævlig grom lyd på litt høgt turtall :ahahahhaha:

 

haha... er da man sier "den går som en das"? haha (mobbe, mobbe)

 

synes det ble bra ;) og som sagt bilen reagerer mye bedre og raskere på pedalen.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det ble veldig bra faktisk :) men speilbildet? har du speil i bagasjeroms gulvet? :) husk at barbi :titties: skal sitte på høyre siden i arms lengde -i tilfelle man skal lese en bok...:titties: ikke bak i bagasjerommet...:chairshot :hammer muligens jeg er litt gammeldags men allikevel... :Devil: :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår