Gå til innhold

Mistet bilnøkler! Hjelp!

Ranger emnet


Polaria

Anbefalte innlegg

Typen min har lånt bilen i helga, og greid å mistet nøklene. Er en 94mod golf 3 GT stv. Har ikke ekstranøkler til den, så hva gjør jeg nå??? Er det mulig å få tak i nye nøkler på et vis? Forrige eier hadde mistet ekstranøklene, så de er utlukket. Kan man få tak i på et nøkkelverksted eller hvor får man evt tak i nye nøkler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Møller/noen andre kan "lese" låsen på en måte, og dermed lage nye nøkler, ellers må du vel bytte låser tenker jeg.

 

Tips: Få kopiert nøkkelen før du mister den, så er du safe;) Lykke til:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du inn i bilen?

I så fall kan du ta ut dørlåsen, og ut fra denne kan det lages ny nøkkel som passer i tenningslåsen (som jo er litt pes å skifte).

Dørlåsen tar du ut ved å løsne den Torx40 skruen i døra, på dørbladet rett bak dørlåsen (du ser den når du åpner døra).

Er det ingen i nærheten som kan se på dette for deg, kan du sende meg en PM eller epost, så skal jeg fikse det.

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har både 97 mod og 95 mod er med startspeerre.passer fint det!

 

Kan ikke stemme det. Da blir litt av cluet med startsperre borte... Og litt av cluet med en vanlig nøkkel også..

 

Er jo en chip i bilnøkkelen til den bilen med startsperre som gjør at denne nøkkelen blir genuin (samme som et fingeravtrykk). Nøklene skal skal da ikke passe omhverandre kan du skjønne.

1967 VW boble Cabrio *Solgt*

1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt*

1996 VW golf MK3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår