Gå til innhold

Mistet kontakt med Eberspacher

Ranger emnet


adio

Anbefalte innlegg

Hei,

 

I min 17 landcruiser har jeg en Eberspracher som jeg ikke lenger kan nå via app. Når jeg sender start/stopp kommando via app (som egentlig bare er forkledd SMS) får jeg opp at nr ikke eksisterer. "You sent to a non-existing number XX.... Please correct the number and send again". Nr er 12 siffer.. Dette fungerte utmerket forrige vintersesong.

Finnes det noe å gjøre her, eller er det rett og slett et nummer som nå ikke lenger eksisterer? Jeg kjøpte bilen for halvannet år siden, fikk bare opplyst nr jeg skulle legge inn i appen. Jeg må jo få denne opp og gå igjen. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/18/2023 den 2:23 PM, adio skrev:

Hei,

 

I min 17 landcruiser har jeg en Eberspracher som jeg ikke lenger kan nå via app. Når jeg sender start/stopp kommando via app (som egentlig bare er forkledd SMS) får jeg opp at nr ikke eksisterer. "You sent to a non-existing number XX.... Please correct the number and send again". Nr er 12 siffer.. Dette fungerte utmerket forrige vintersesong.

Finnes det noe å gjøre her, eller er det rett og slett et nummer som nå ikke lenger eksisterer? Jeg kjøpte bilen for halvannet år siden, fikk bare opplyst nr jeg skulle legge inn i appen. Jeg må jo få denne opp og gå igjen. 🙂 

https://bilimportorene.no/nyheter/utfasing-2g-3g-pavirkning-pa-bilbransjen/ 

Kan være relatert til dette at de faser ut nett der du bor. Har du en enhet montert i bilen med eget simkort, så kan det være derfor. Ring kundeservice hos eber og spør. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår