Gå til innhold

opelastras Astra F med Rieger infinity || ^^

Ranger emnet


opelastra

Anbefalte innlegg

Det er en subber fra RE-Audio xxx serien. Utsalgsprisen var egentlig 18.000,- men får den for 7000 da selgeren har kuttet ut dette merket.

Men, har full garanti for det, så det er ikke noe problem.

 

aha;) aldrig hørt om tror jeg.

men bra pris du fikk da!

var bilstereo og husanlegg gal før fra jeg var liten.. hadde en pioneer prs-x320 noe slik som min første bilstereo og den skulle være proforsterker den tid,fin utsende også!

 

men uansett er mere bil som gjelder nå. men er fremdeles glad i lyd men mest husanlegg. har nad c372 og cerwin vega v-15f,funker greit til høytspilling.

 

bygde meg kasser og dj bord med infelte elektrriske artikler hehe, slike diskolys fra ljudia å heile regla, mixebord.. å mye rart før i tiden.

 

...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 834
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

haha,du greide ikke vente lengre nei?:D hvordan fikk du heist opp bilen?

 

 

no kanj du lur no, neida jeg tok å heiv på bakhjula, tok tak i frontplata å løfta den opp med håndmakt med venstre arma. røska tak i motorn og dro den inn underbilen med høyre arma. slapp ned fronten igjenn og la meg under og løfte motorn med venstre arma mens jeg skrudde fast med høyre arma. gikk bra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nehh, tok å jekka opp bilen med masse klosser rett under bak der eksos går ned og bakover, løfta så høgt eg fikk til mens bakjula stod på og på håndbrekk.

dytta motoren under fra siden igjennom hjulbuen. det gikk akkuratt det:) senka bilen ned og sleit og styra lenge for å få heva motoren for å nå opp til festehull rundt om. men gikk da bra! montert delvis ledningsnett og div. har igjenn endel slanger og div.

monterte ny bremsekraft forsterker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nehh, tok å jekka opp bilen med masse klosser rett under bak der eksos går ned og bakover, løfta så høgt eg fikk til mens bakjula stod på og på håndbrekk.

dytta motoren under fra siden igjennom hjulbuen. det gikk akkuratt det:) senka bilen ned og sleit og styra lenge for å få heva motoren for å nå opp til festehull rundt om. men gikk da bra! montert delvis ledningsnett og div. har igjenn endel slanger og div.

monterte ny bremsekraft forsterker også.

 

haha,tulling:D men var tydelivis lettere å ta den inn fra undersiden da en å heis den ned ovenfra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha,tulling:D men var tydelivis lettere å ta den inn fra undersiden da en å heis den ned ovenfra;)

 

 

hehe, jikk greit ta her, men litt slit var det å få løfta motoren så festene nådde oppi karosseriet og treffe på hulla. men godt når e va ferdig. får vel kople litt mere i dag frex giroverføringen og skifte olje og filter. samt kople mere i motor.

 

 

bli me te vaaler neste helg påsan? altså no helga som kjem! 21-23 mai. tenker å reise på torsdag om det passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jævlig rart at slikt skal forsvinne sporløst.. leta over alt 10 ganger-

 

Kjenner igjen den ja. Ble borte en del muttere og bolter for i garasjen, etter jeg hadde 3 nysgjerrige katter og 2 store rotwailere inni der. Det er siste gangen dyra mine får lov til å gå inn der i hvertfall, for nå må jeg kjøpe nytt.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
noen andre som venter på understell fra FK eller andre leverandører og ikke har fått det enda? begynner å bli drit lei av å vente nå! er det pga transportstreik?

 

Antageligvis så er det nok derfor ja.

 

Det er stort sett folk med egen bil som kjører lastebil nå for tiden tror jeg.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis så er det nok derfor ja.

 

Det er stort sett folk med egen bil som kjører lastebil nå for tiden tror jeg.

 

fikk beskjed i dag om at det var ferdige produsert til å være med pallen som skal til håkon! fra tyskland i morgen. så det er ikke sendte derfra enda.

 

men da har jeg muligens settet i slutten av neste uke om jeg er heldig, så må jeg få pressa inn nav og nye lagre før jeg får montert.

 

da kan bilen settes på hjula og trilles ut:D skal bli godt å få av all det jævla støvet, er så redd for å ripe den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår