Gå til innhold

Hvilken farge på R32GTR er best?


Asim

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kid-A

Driter i åssen farge bilen får, bare du får på hvite frontblinkere sombrero

 

Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!

 

Helt ening Arild! Holdt på og sjokkere litt når jeg såg 2f2f og der var Skylinen med oransje blinkere! MEn har blitt vant med det nå så jeg syns det passer litt til akuratt DEN fronten..

Men for all del, hvite blinkere eller noe sånt..

 

Arild: Du skal ikke ta og få asim til og gå med at du kan skrive en artikkel om denne bilen i autofil da for eksempel? Eller bilsport da, men da må jeg få abonnere først for jeg får ikke kjøpt alle bladene her :P

 

mvh Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Originally posted by SirAnderz

 

Helt ening Arild! Holdt på og sjokkere litt når jeg såg 2f2f og der var Skylinen med oransje blinkere! MEn har blitt vant med det nå så jeg syns det passer litt til akuratt DEN fronten..

Men for all del, hvite blinkere eller noe sånt..

 

Arild: Du skal ikke ta og få asim til og gå med at du kan skrive en artikkel om denne bilen i autofil da for eksempel? Eller bilsport da, men da må jeg få abonnere først for jeg får ikke kjøpt alle bladene her :P

 

mvh Anders

 

Syntes nå den som allerede er norske skilter på hadde vert et litt mer stilig utgangspunkt jeg da ... Tror d ikke før jeg får se det at flere får reget med norske skilter ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den får så mye oppmerksomhet som rosa at du burde spille litt på dette... Kanskje lage barbie eller pinkpanter konsept;) hehe men det passer kankje bedre å voldta andre biler enn en skyline...

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er det mulig!?

 

Forslaget mitt er og blir best! MATTSVART! Skikkelig stealth!

Dette er en rask bil...den bør gi inntrykk at av den ikke kan taes med radar osv.. Se hvor mange mattsvarte biler som kommer på gatebil da... Vær så god for tipset.. :D

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

Er det mulig!?

 

Forslaget mitt er og blir best! MATTSVART! Skikkelig stealth!

Dette er en rask bil...den bør gi inntrykk at av den ikke kan taes med radar osv.. Se hvor mange mattsvarte biler som kommer på gatebil da... Vær så god for tipset.. :D

 

Mattsvart er nevnt tidligere :-)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår