Gå til innhold

Hvilken farge på R32GTR er best?


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis dere ser nøye etter så er det blåskjær i lakken til denne bilen, selv om den ser nesten sort ut på de fleste bildene. Jeg har en mistanke om at dette er en original-farge på R32 (dark blue pearl), som man kun fikk på bestilling. Å lage en fet farge basert på denne hadde jo vært kult. Kanskje med litt mere blåskjær? Kanskje med flake?

Kom med forslag!

 

 

017.JPG

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1129.jpg

 

 

Synes denne blåfargen var litt tøff jeg. Svart er også en tøff farge

til bilen. Er så innmari mange farger å velge..

 

 

Selv synes jeg biler med litt candy eller metallic er

veldig tøft pga det tar seg så veldig godt ut som regel :)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Dette skal bli en demobil for firma, så vi vil at den skal skille seg ut, men ikke bli for glorete til daglig bruk.

 

Rosa skiller seg vel godt ut :D

Og "glorete".. næh :D

 

Tenk når alle sier: "Å shitt! Det er den rosa Skylinen! Han gasser vi væffal itte mot!"

 

Hmm.. sikkert noen små jenter som tror det er barbie bilen som kommer, men da husker de den i senere tid vet du ;)

 

Neida.. men syntes særiøst rosa fargen er litt grom jeg... skiller seg deffinitivt ut.. Men sånn R34 perlemor blå eller hva det kalles er jo også p0rr da, men er vel litt oppbrukt :o

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En peeen Lilla perlemor lakk... Også leier dere en kar som maler bilder med spraybokser og har Can control til 1000... (sånne man ser på gata lage lakk bilder f.eks i gran canaria, Svinesund faktisk).. Og la han lage en feeet Tegning eller noe tøft noe.. Og en haug med klarlakk:)... det er pent

 

Kanskje noie japse tegninger av ei kjerring med ett sverd eller noe sånt.. Så han i svindesund lagde PICACHU.. ble driiitbra

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig så ille med rosa da?! :D

Tegn på et kattedyr på sida, sleng på noen rød/rosa neon's og kall den pink panter-bilen.

ALLE husker den i så fall... Bare GTS-T'en min ikke bli oversett så får dere gjøre hva dere vil.. :D

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår