Gå til innhold

AlmeraGTI

Bruker
  • Innholdsteller

    242
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Almera
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan
  • Årsmodell (eks 1995)
    1998
  • Yrke eller sivil status
    Billakkerer
  • Motor (eks 1.6)
    2.0 GTI

Contact Methods

  • Bosted
    Hedmark

AlmeraGTI's Achievements

  1. Motorsykkeltype: MBK Fargenavn: Fuchsia metallic
  2. Fargenavn Fargekode År BLUE 877 1980-1984 BLUE MET 8A9 1983-1985 DARK BLUE MET 884 1983-1986 DEEP BLUE 8B1 1983-1992 LIGHT BLUE MET 8A8 1983-1985 Tipper det er en av de to nederste. Hvis ikke så står fargekoden på ei metallplate i motorrommet. Som regel så består koden av 2 tall og 1 bokstav.
  3. Det er 3 hull i grenrøret. Det tredje er i midten. Der festa jeg lambdasonden. De 2 andre sveisa jeg igjen.
  4. Er ikke noe problem å skaffe grenrør til almera gti. Her finner du grenrøret som jeg har på min gti. Følger også med downpipe, skruere og pakninger. Alt passer 100%. Det eneste du trenger å gjøre er å sveise igjen det ene hullet til lambdaen. Jeg tok den ene skruen som fulgte med og satte i hullet og punkta rundt med sveiseapparatet. Sendingen tok 3 dager i fra usa.
  5. Jeg kommer med nylakka bil :wave
  6. Vil anbefalle epoxygrunning jeg også. I tillegg til å være vanntett så er den "snill" mot underlaget slik at den ikke angriper galvaniseringen noe som syregrunninga gjør.Oljebasert.
  7. AlmeraGTI

    Leppe på P11

    Astperformance i Bergen skaffer det meste av styling til Primera.
  8. Her er min HPI RS4-3 18SS med en toppfart på ca 90km/t. Skal love deg den går unna :) Har også en Savage 25.
  9. Jeg ville ha våtslipt det for hvis du tørrsliper så tetter papiret seg fortere + at du får en finere resultat. Ville ha begynt på 600 og arbeidet meg oppover til 2000. Lønner seg ikke å bruke for grovt papir for da får du bare jobben med å fjerne de grove ripene senere. Lykke til!
  10. På min så sitter det 215/40-17 og jeg syns det fungerer bra.
  11. I rallysammenheng vet jeg at noen la svamper på gearkassa som de stripset fast. Så tok de spylerdysene og satte mot svampene. Når de kom inne på etappa og så at tempen begynne å bli høy, trykket man på en knapp og spylte svampene med vann. Dette gjorde at tempen gikk ned 20 grader.
  12. Kan love deg at det blir en god erstatter. Mye kjøreglede :) Har hatt min i snart 1år og er kjempefornøyd. Så det sto en tilsalgs for en stund siden med RH-skilter(?) og med 2 enderrør. Èn på hver side. Så vidt jeg veit så er det ikke mange av de i Norge. Kun 7.stk med hvite skilter etter det jeg har hørt. Lykke til med bilen da ;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår