Gå til innhold

Magnus

Bruker
  • Innholdsteller

    691
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Magnus

  • Bursdag 01/11/1977

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Cars ;-)
  • Yrke eller sivil status
    Computers

Contact Methods

  • Website URL
    http://home.tiscali.no/magnus.nilsen
  • Bosted
    Near a Dragstrip

Magnus's Achievements

Løyntant

Løyntant (5/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Utifra sporene i asvalten der borte, så ser det ut for meg at du løfta gassen inn i høyresvingen, fikk sladd, overkorigerte og fikk sladd ut i grøfta andre veien. Hadde ikke lagt ut info om dette for andre, men du har stikki hode rimelig langt ut på stabben fra start så...
  2. Jeg kan komentere det jeg... Det kan feks ha noe med at Tommy Rustad har kjørt fwd i racing de siste 10? åra. Kasnkje han er rusten på rwd. Kanskje han faktisk ikke fikk ut alt som bodde i lastebilen men fikk det til med celicaen. Tidtakningen er vel så som så. En skrikende Jan Erik Larsen som tar tiden med stoppeklokke er ikke noe jeg ville bygget mine uttaleser på. Han blir jo helt hysterisk av ingenting. Tviler på om han er kapabel til noe som helst da stemen hans når 4000 hz og 120 db. Hele opplegget dems er liksom ikke det helt samme som det top gear har. Og det mad Lasse, for det første så er det ikke sikkert han vil ha navnet sitt utbasunert på nettet. For det andre har han vel kjørt enda mindre runder med den bilen enn det du har. Kan jo tilogmed hende han hadde kjørt fortere med en bil til 200 enn med en til nermere 700. Blir liksom litt mere som står på spill...
  3. Tror ikke du skjønte poenget mitt thomas. Det jeg mener er at du ikke har noe grunnlag for å uttale deg som du gjør. 50 runder på bane med den bilen gjør deg ikke til Button liksom. Ligg litt lavere i terrenget, særlig da det kommer til egen bil. Ingen liker noen som uhemmet skryter av bilen sin eller sine egenskapene som sjafør. Spesielt da de ikke egentlig har bevist noen verdens ting. Og unskyldninger om dekk, bremser, understell, foringer etc, det er ricers excuses. Hvis de ikke var opp til par burde du kanskje ikke kjørt på banen. Og foresten hvis bremsene koker blir ikke pedalen hard, den blir myk. Grunnen til det er enkel fysikk. Det er lettere å komprimere luft enn væske. Synes foresten du nevnte at bremsene var helt værst jeg?
  4. Svarer vanligvis lite på slike tråder som dette MEN. Jeg har faktisk en del erfaring med ITR, jeg har vel sovet mer i ITR enn det du har kjørt med din :D. Etter som jeg har hørt så har du kjørt 2 ganger på rudskogen, med kanskje 50 runder tilsammen? Det vil jeg kalle en helt begrenset erfaring med banekjøring med ITR. Da synes jeg du stikker hode langt inn på høggestabben med uttalesene dine. "Men jeg melder meg seriøst ut snart,er så utrolig mange som har meninger om mangt å mye uten å engang ha vært på banen der.. Og det er veldig irriterende" Du kan faktisk ikke melde deg ut av denne diskusjonen :D Det er jo du som har startet den...
  5. hvis den bilen er 400 kg lettere enn en org supra, så kjørte han ikke med alle 720 hk ihvertfall. 500 hk er vel mere riktig da tror jeg.
  6. Hva er forskjellen på carbon og kevlar? Er det kun vekt som er vesentlig?
  7. Mye drift creds til Pudding :D:D Redskapen var det kanskje såsomså med, men satsingen var helt på høyden :dude: Jeg synes kanskje det var litt lange pauser mellom drift og grip noen ganger. Men knall treff Fredrik. Jantore: Wankel raser hele tiden, eneste wankelbilen jeg har sett som har gått lenge er den rx7 som kjører en del sprint rally's... Synd det at motorene er mer skjøre enn ford sine girkasser, for det siste rx7 karroseriet er skikkelig kult.
  8. Denne "formelen" er det noe som finnes skriftelig eller er det er det en folklore?? Vet at det er viktig for aks, men tallene virker litt i overkant synes jeg.
  9. Fett er genialt. Bruk det kun der hvor ringene blir skrudd. Resten av gjengene kan du tørke av igjen. Fett er bra fordi feks rustfritt stål og aluminium har forskjellig ledeevne og det kan føre til galvaniske strømmer som igjen kan gi korrosjon.
  10. Ikke gasse, ikke bremse, ikke svinge mer, ikke tråkke inn clutchen... slipp gassen og rett opp rattet litt...
  11. 250 - 275 hk er relativt lett å få til i en 200 sx med sr20det. Over det koster det relativt mye penger. Du får mere hk for pengene med Cosworth. Girkassene i 2wd holder ganske lenge med riktig vedlikehold og diffen holder brukbart hvis du ikke har altfor aggressiv clutch. 4wd tåler ikke mye over 350 hk/400 nm...
  12. RDL: det er forskjell på "Jeg synes" og "det er" . Feks Jeg synes det er teit med Ford motor i BMW. Det er teit med Ford motor i BMW. Ser du forskjellen i disse uttalesene?? :rolleyes: Jeg mener fremdeles at folk må få lov til hva dem vil. Og jeg må få lov til å si hva jeg synes. Det har ingen ting som helst å gjøre med dobbeltmoral. ----- Nei jeg har ikke råd til å bruke så mye penger, og det er det jo gitte grunner til. Jeg er heller ikke på noen måte missunnelig på den BMW'n, den har jo ikke en gang skilter.
  13. Bra uttaleser dette her. BMW lager de grommeste motorene sammen med Honda. Det er udiskutable fakta. Dette gjelder da selvfølgelig performance modellene. Har du blitt den store forsvareren av Ruud sine projekt nå eller?? Folk må jo få lov til å mene hva de vil og bygge hva de vil. Jeg synes det er teit med ford motor i BMW.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår