kimoajajaj Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Jeg har enda det "GTI 16V" merke som klipses fast i grillen, ville det ikke vært tøft med dette på den emblemfrie også? Det tror hvertfall jeg.. eller hva? Tar det med hjem til helga og setter det på, må vell stripse det fast eller noe for det passer jo ikke helt på den emblemfrie grillen.. Hva syns dere? skal det være helt fritt for merker eller? Er jo litt deilig med litt original følelse hehe:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 kjør på! blir bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Er det ikke bare å prøve? Ser det rart ut er det jo ikke verre enn å ta det av? :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Setter du på merket blir det jo ikke emblemfri grill lenger.. :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 :) Men det er jo det glinsende VW merke som ødelegger alt da, ikke GTI 16:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 smell det på.. jeg tror det blir fetere med.. så blir det ikke så jævli monotont liksom.. for cleant ekk bra det heller spør du meg.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Hadde G60 merke i min.... Det er jo en G60.... Ligger noe bilder på vwaudi-pro.net nå forresten..... Med rallye fronten... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 merke kan være sjarm. bare så lenge det monteres på rett sted. plassering og atter plassering har alt å si. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Det blir stilfullt! kjør på! Hvis du ikke liker det, tar du det av! Bilen din er forresten jævla fin!!!! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Dette er snakk om det skikkelig gamle merket. Det store. Trur ikke det blir noe pent.. Skal du ha 16v merke i fronten må du ha noe som ligner på de man bruker å se på noen G60'er. Dette ser bra ut.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Ja egentlig enig der jonte, hadde glemt av hvor stort det merket egentlig var. Men hvor skaffer jeg et sånt lite snærtent et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg