Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fått mange fine deler nå:D tatt inn motoren enda da? snart begynne å ta ut v6ern da;)

 

:) nej ikke fått den inn enda. Altid gøy og få nye deler. Er jo Julaften hver dag for meg :) Men bank konto er det ikke gøy og sjekke :hmmmmmmmmm:

 

skal vel bygge let, så ta ut v6 og konvertere bilen?

 

Det som var planen ja ;) :win

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker i posten er alltid morsomt og få :) hvertfall når de innholder bildeler! Ja humper og går her. Kansje ikke vært så mye skruing på omegan, Men må jo ha deler for å skru, venter til jeg har alle deler å satt motoren sammen igjen ,får jeg eventuelt begynner og røske ut v6. Må jo bytte travers nå. Så like greit og vente til alt er klart, og sette motor på nye travers og tilpasse fester osv,

 

Og prøver og kjøre på orginal girkasse først. Da jeg skal ha ganske nok så orginal effekt først. Skal jo få godkjent dette med Turbo motoren også hadde jeg tenkt.

 

Så har min bror funnet et sted ja, 1km fra der jeg bror som kobler datasprut og har rulle og mapper biler. Ikke fader viste jeg vi hadde dette i Ski :) det var godt og høre. Har ikke hørt om noen priser enda. Men rundt 25k i oppkobling av motor samt mapping osv, tror jeg ikke er så langt unna?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moment kan du jo sjekke opp i haynes, men ARP boltene til rådene osv fikk du vel med tall? Hvis ikke har jeg mailen til en kontakt person her i Europa fra ARP du kan høre med.

 

Ski motorverksted har en av de sterkeste rullene som finnes, utstyret av maskiner der nede er kremen også, dem har virkelig investert i et skikkelig verksted! :) Ifølge Tom der nede ville han heller ha en bra rulle istede for en dyr bruks bil, det er ingen dum forretnings plan spør du meg! :) Men så har dem jo et ganske røft Corvette prosjekt også da, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Nej trokke jeg fikk med noen tall på ARP boltene.

 

Men i neste episode "Sæther gjør ting han ikke kan :P

 

Begynte og sette sammen stempler og råder. De Stygge låseringene for muskelmannen holt komme og putte inn :) hehe fikk inn noen men nå må jeg på jobb :)

 

knipset et bilde

 

263a20dde026b56e48f1349d43008239.jpg?ts=1235334973

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår