Jump to content

Amarok 2011 2.0 BiTurbo Turbo Charger Sensor

Rate this topic


BakkenH
 Share

Recommended Posts

Heisann! Noen spørsmål angående en 2011 Amarok 2.0 BiTurbo.

Bilen går konstant i nødmodus, trenger ikke starte den før glødelampa blinker. Sånn ble den etter at det ble prøvd ny MAP sensor. Før dette kunne man kjøre et par 100 meter på 3-4(tusen) omdreininger og lampe kom. 
Forskjellen var at det var av og på med tenning så gikk bilen like fint.

Bilen viser feilkode p0236 Turbo Charger sensor a circuit.

Bilen har fått følgende (oppgraderinger) de siste 2 årene:
Planslipt topp
Ny blokk
Ny MAP sensor
Ny vakuum ventil turbo
Tatt ut turbo(ene) og sjekket slakk.

Bilen er chippet.

Er det noen her som har erfaringer med dette fra tidligere? Selv har jeg liten erfaring med disse og kunne trengt noe å gå på.

Takk på forhånd:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy