Gå til innhold

BakkenH

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

BakkenH's Achievements

  1. Det du kan gjøre er jo selvfølgelig å se om det kommer noe fram til filter eller ved injeksjonen. Hvis det ikke gjør det er jo det åpenbart feil ved pumpen.
  2. Null respons ved å slå hardt i tanken altså? Nå som du har sett hvordan det ser ut under setet vs skruvat. Hvis den ser lik ut ville jeg prøvd den. Autodoc og eurodel er også gode side for å få deler. Merkelig at den har kuttet ut helt, men det kan jo skje
  3. Hei du! Er du helt sikker på at starteren slår inn til svinghjulet og prøver å dra i gang motoren, slik at starteren ikke bare står å snurrer alene? Dette høres ved at det gis motstand i motor (går tyngre). Hvis problemet er bensinpumpe, prøv å skru på tenning, evnt få noen til å slå litt i tanken under med en kost eller lignende. Dette kan få den igang igjen. Hvis den da starter og du hører bensinspumpen går, har du funnet problemet ditt!:)
  4. Heisann! Noen spørsmål angående en 2011 Amarok 2.0 BiTurbo. Bilen går konstant i nødmodus, trenger ikke starte den før glødelampa blinker. Sånn ble den etter at det ble prøvd ny MAP sensor. Før dette kunne man kjøre et par 100 meter på 3-4(tusen) omdreininger og lampe kom. Forskjellen var at det var av og på med tenning så gikk bilen like fint. Bilen viser feilkode p0236 Turbo Charger sensor a circuit. Bilen har fått følgende (oppgraderinger) de siste 2 årene: Planslipt topp Ny blokk Ny MAP sensor Ny vakuum ventil turbo Tatt ut turbo(ene) og sjekket slakk. Bilen er chippet. Er det noen her som har erfaringer med dette fra tidligere? Selv har jeg liten erfaring med disse og kunne trengt noe å gå på. Takk på forhånd:)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår