Gå til innhold

Vi som kjører med L - fremtidens rånere

Ranger emnet


aerdftyhui

Anbefalte innlegg

Enten det eller legge oss oppi ræva på deg.. :)

serr boi, har du fortsatt ikke tatt den jævla lappen? Når er oppkjøring? :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enten det eller legge oss oppi ræva på deg.. :)

serr boi, har du fortsatt ikke tatt den jævla lappen? Når er oppkjøring? :)

 

Haha, noen kompiser som trua med å gjøre det på oppkjøringa, bare ødelegge for meg. Nei, har ikke lappen enda - av den simple grunn at min økonomiske situasjon suger, og jeg ikke får noen støtte hjemmefra, selv om de sa de skulle sponse alt om jeg slutta å røyke, som jeg nå har gjort (ikke tatt så mye som et trekk på 1,5mnd nå, slutta på dagen, ikke sånn nedtrappingsdrit), men ennå ingen økonomisk støtte å få. Per i dag har jeg ikke råd til oppkjøringen en gang, det er ganske klamt. Om noen vil starte en kronerulling er jeg veldig villig til å ta imot ;)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har hatt lappen i halvannen måned nå sånn ca :o Fikk i september tatt masse kjøring, lest masse teori og tatt teoriprøva. Oppkjøring en måned senere og fikk overraskendes nok lappen på første forsøk^^

 

Burde btw oppdatere signaturen min her, har gjort flere bilkjøp siden sommeren. Durer rundt i en 86` scorpio med 2.8 v6 og manuell kasse. Den var temmelig strøken, men har vært av veien to ganger allerede så -.-`

Første gangen gikk bakfangere, måtte komme meg fort ut av veien da jeg holdt på å bli påkjørt av en fyllik i en rød corolla :o

Andre gangen ga jeg på litt mye på vei ut av ei rundkjøring. Var is på asfalten, så fikk en liten sladd... og en gigantisk kontra som gjorde at jeg sklei baklengs over veien og ned i ei grøft der jeg blei forsøkt stoppet av et gjerde (funka ikke) og faktisk stoppet av en strømstolpe. Så det blir retting og lakkering av bakskjerm, framskjerm og begge dørene når jeg får 100`en til og gå igjen.

Moped: - 1981 Tempo Panter 470 - 1987 Tomos AT50 - 2002 Honda MT-5 - 1992 Honda MT-5 - 2001 Motorhispania Furia - 1988 Honda Scoopy

Bil: - 1977 Volvo 242 - 1989 Audi 100 2.0 - 1987 Audi 100 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Da var det min tur til å ta bort L-en! Kjørte opp i Drøbak 09.30 i dag, og bestod med 0 feil :D Holdt på å gjøre i buksa når jeg så sensoren komme, han så skikkelig forbanna ut - men viste seg å være hyggelig selv om han var ganske stillferdig av seg.

Gratulerer med lappen:D

Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kjørte forhåpentligvis siste gang med L idag :D Oppkjøring i morra kl. 10.55 på billingstad. Krysser fingrene for at jeg ikke trenger å kjøre i byen :P begynner å bli smånervøs nå, men heldigvis ikke noe ekstremt :)

*Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition

"Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forhåpentligvis siste gang med L idag :D Oppkjøring i morra kl. 10.55 på billingstad. Krysser fingrene for at jeg ikke trenger å kjøre i byen :P begynner å bli smånervøs nå, men heldigvis ikke noe ekstremt :)

 

Nå, hvordan gikk det? :) Drittføre innover i dag, var glatt oppover Hurumlandet hvertfall.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ingen konkrete episoder fra tiden med rød L, men husker godt oppkjøringen som var for 7 år siden, snart 8 faktisk :p

 

Da vi var ferdig med kjøreturen spurte sensoren hva jeg mente om turen, jeg var sikker på at jeg hadde stryket siden jeg ikke stoppet for en fotgjenger som skulle over veien.

 

Sa jeg tror ikke det gikk så bra pga fotgjengeren.

 

Jeg så han, bremset ned men vedkommende sto bare der.

Jeg kjørte videre og tenkte, faen der røk jeg.

Han sa det ikke var så greit å se om personen hadde tenkt seg over så han var enig i min handling som var å kjøre videre :D

 

Kom hjem var inne i maks 4 min, startet bilen som var en 88 Scorpio og smilte som faen de første kilometerne, var så uvant og kjøre lovlig alene.

Kommer aldri til og glemme den følelsen fra min første tur alene

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår