Gå til innhold

Vi som kjører med L - fremtidens rånere

Ranger emnet


aerdftyhui

Anbefalte innlegg

  • Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med dagen da skulebollen :)

Selv skal jeg prøve å holde meg på vegen litt til :P har ikke lagt om dekk enda, fordi jeg gidder ikke, men begynner å bli litt glatt :P

 

har allerede vært i grøfta;) men ikkje faen om eg legger om endå!

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Bestod idag, orginale sensor var syk, men fikk heldigvis en som kunne jobbe overtid klokken 5 :D

 

Gratulerer :D

 

Jeg har passert 18, men har fortsatt ikke lappen grunnet noe dårlig økonomi. Har starta nå og regner med å være ferdig i løpet av januar, da jeg har 2. langkjøringsdag 6. jan :happyhappy:

*Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition

"Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på glattkjøring i dag, kjipt nok med en kliss ny A4, var jo ikke snakk om tegn til fremprovosert skrens en gang. Men men, 3300kr fattigere - bra lunsjen var god! Fått oppkjøring lille julaften, blir en fin julegave:ahahahhaha:

 

Kan legges til at jeg har betalt absolutt selv, og stryker jeg på oppkjøringa er jeg død i form av økonomisk ruin. Har på langt nær råd til å handle julegaver, og en bil er det bare å titte langt etter om ikke han far kjøper en møkkabil å ha mens han venter på å få sin nye fra fabrikken :) Kan være litt heldig i blant - håper hvertfall det :p

Endret av DevilsTower

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel hatt lappen i ca to måneder nå, bil i en måned, kanskje, ca eller noe slikt.

 

Uansett, ubeskrivelig deilig å slippe den røde L-en, samt kunne kjøre selv.

Uten lappen følte jeg meg som en mindreverdig person, men ikke nå lenger! :D:D

 

Kan jo fortelle litt om veien til lappen.

 

Hadde en ganske lang periode med kjøretimer osv, ble veldig lei etterhvert å ventet nesten bare på at timene skulle bli ferdige.

 

Tok teoriprøven med 3 feil på første (til tross for at jeg gjennomsnittelig sikkert hadde 20 feil på internett testene).

 

Hadde tre oppkjøringer.

Første oppkjøring var jeg ikke så veldig god, sensoren var grei nok, selv om jeg ikke fikk lappen.

 

2. Gang hadde jeg en elendig sensor, når jeg konsentrerte meg om trafikken satt sensor og whinet om at temperaturen i bilen var for varm osv, jeg som uerfaren sjofør kan da ikke sitte å lære meg klima anlegget mens jeg kjører rundt i byen. Han var ellers ganske sur hele tiden...

 

3. Gangen etter en lang pause fra oppkjøring fikk jeg ei ny sensor, ho var grei nok ho å egentlig, fikk meget lett plass og kjøre (rett ved hvor jeg bodde), samt ingen bykjøring.

Kjørte perfekt, det vil si, sensor så ingen feil.

En feil jeg selv la merke til (men ikke sa noe om) var at jeg kjørte rett ut på motorveien uten å se til venstre.

Ellers, den eneste feilen hun så var ingangs spørsmålet.

 

Nå har jeg lappen, enda ikke krasjet noe jeg vil definere som krasj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på glattkjøring i dag, kjipt nok med en kliss ny A4, var jo ikke snakk om tegn til fremprovosert skrens en gang.

 

Jeg var på glattkjøring i en oppjazza Impreza WRX jeg. Det var noe av det morsomste jeg har gjort. Riktignok over to år siden, men jeg husker det godt.

Hadde oppkjøring i den Imprezaen også...sensor mente jeg kjørte sakte, men samtidig litt uøkonomisk.

Det må da være lov å høre finfin boxerlyd med pådrag ut på motorveien? Hehe.

 

Var forresten ABE Kjøreskole på Fjellhamar utafor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på glattkjøring i dag, kjipt nok med en kliss ny A4, var jo ikke snakk om tegn til fremprovosert skrens en gang.

 

 

Kjører en kliss ny A4 sjæl på kjøreskolen. Håper det blir en annen bil på glattkjøringa, i hvertfall hvis det er slik du sier.

En kompis kjørte fwd til vanlig på kjøreskolen og awd på glattkjøring, så det er jo muligheter. Det var riktig nok en annen kjøreskole.

*Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition

"Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår