Gå til innhold

Vi som kjører med L - fremtidens rånere

Ranger emnet


aerdftyhui

Anbefalte innlegg

6 måneder er jo ikke så kort tid hvis du har kjørt mye.

 

Kewkew: haha har selv vært med på noe av det samme i akkurat samme krysset, men var ikke jeg som kjørte da :P

 

Å få alt det pisset som er her på 6 måneder er kort tid jo :p Stor kø er det her og, så jeg hadde flaks :) Men nå har jeg hatt lappen i 2 måneder og 3 dager.. Det er digg det :D Ingen bøter eller noe ^^, Og for snart 3 uker siden var jeg på vei til Steinkjer (Bor i Nes i Akershus) og holdte på å bli klemt mellom en lastebil og et autovern.. Kunne gått til helvete det om jeg ikke hadde vært oppmerksom, lastebilen kjørte forbi og la seg inn mens han bare var halvveis forbi.. Måtte bråbremse for å ikke bli flat :p Moro ^^, Lappen er digg x)

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjørte rundt 2-3 år før jeg i det heletatt tok det obligatoriske på kjøreskolen... Jeg brukte kun 6 måneder fra jeg starta på kjøreskolen til jeg hadde den i lomma :) Men så i motsetning til mange andre, så kjørte jo jeg hver eneste dag i dem 2-3 åra :D ..!..

 

6 månder??? Jeg brukte 3 uker fra jeg bynte på kjøreskole til jeg hadde oppkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få alt det pisset som er her på 6 måneder er kort tid jo :p Stor kø er det her og, så jeg hadde flaks :) Men nå har jeg hatt lappen i 2 måneder og 3 dager.. Det er digg det :D Ingen bøter eller noe ^^, Og for snart 3 uker siden var jeg på vei til Steinkjer (Bor i Nes i Akershus) og holdte på å bli klemt mellom en lastebil og et autovern.. Kunne gått til helvete det om jeg ikke hadde vært oppmerksom, lastebilen kjørte forbi og la seg inn mens han bare var halvveis forbi.. Måtte bråbremse for å ikke bli flat :p Moro ^^, Lappen er digg x)

 

trur du trenger ein veilledningstime i å opperere bilen.

 

du er klar over den pedal greia heilt til høgre? den som går an å trykke ned med foten?

 

gasspedal heter den. den gjer at bilen går framover..

 

bare tenkte du trengte ei sånn opplysning siden trailere kjører forbi deg ;)

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer uheldig enn meg du Liland91, trodde jeg ikke var mulig. Driver å ringer til bergen trafikkstasjon og spør om tid til oppkjøring, men dem er så treige med å sette opp timer, eneste i Hordaland som ikke har fått opp timer til 9. november :( Stress å kjøre til Voss bare for å få oppkjøring på dagen. Glad jeg har kjørt såppass mye med fattern at jeg slipper å ta ekstra kjøretimer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mest fordi du er tebakeståande;)

Tenk driftsikkerhet, kjørecomfort osv.

 

Ja, for alle har råd til det skjønner du......

Er nettopp dette som er utrolig tragisk, at når du har lappen og skal eie en bil som 18 åring uten bistand fra foreldre e.l så shorter det seg på kroner..

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for alle har råd til det skjønner du......

Er nettopp dette som er utrolig tragisk, at når du har lappen og skal eie en bil som 18 åring uten bistand fra foreldre e.l så shorter det seg på kroner..

 

Er desverre ikke alle som klarer og seforseg et liv uten foreldre som betaler førerkort og betaler halver/hele bilen de skal hadamndamn

Mercedes Benz 230te -89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du trenger ein veilledningstime i å opperere bilen.

 

du er klar over den pedal greia heilt til høgre? den som går an å trykke ned med foten?

 

gasspedal heter den. den gjer at bilen går framover..

 

bare tenkte du trengte ei sånn opplysning siden trailere kjører forbi deg ;)

 

Vel til opplysning så trenger jeg ingen veiledningstime.. Jeg fulgte fartsgrensa tro det eller ei.. Men det regna, det var mørkt og jeg begynner å få slitte dekk.. DERFOR lå jeg i fartsgrensa.. Noe som er ansvarlig.. Vet ikke om du har hørt om det ordet..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dyrt å ha bil ja.. har fått den på vegen igjen, og kjørt noen mil siden fredag, og det merkes på lommeboka. Nesten sånn at jeg vurderer å finne frem scooteren igjen, vertfall til pendling til skolen. Mange fordeler: bruker mindre bensin, mindre stress å finne parkeringsplass...

 

Jaja, har hatt lappen i 2 mnd og 2 dager, og storkoser meg. Men kjenner at det ikke er like gøy å kjøre som de første ukene.. får håpe det blir gøy til vinteren :D nei, vent.. jeg har fwd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår