Gå til innhold

Vi som kjører med L - fremtidens rånere

Ranger emnet


aerdftyhui

Anbefalte innlegg

  • Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjører en kliss ny A4 sjæl på kjøreskolen. Håper det blir en annen bil på glattkjøringa, i hvertfall hvis det er slik du sier.

En kompis kjørte fwd til vanlig på kjøreskolen og awd på glattkjøring, så det er jo muligheter. Det var riktig nok en annen kjøreskole.

 

Huff, nye a4ene er triste på glattkjøring ja. En liten bryter istedefor håndbrekk, og bruker man den når man kjører så slår dataen inn og bruker vanlige bremser+abs istedet :( Klarte faktisk å snurre den 1 gang med :ahahahhaha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 320, men du vet ikke hva slags motor det er? Jaja...

 

Lykke til da, husk at BMW har iDrive, så du sjekker det meste her, det ligger en dekkmåler i dørlommen på førersiden, og batteriet er bak:-)

Jeg TROR det er en 320:P vet akkurat åssen motor det sitter i en 320:P Er ikke helt noob, men bmw er ikke akkurat favoritten:P hehe

 

batteriet er bak ja, er vel som audiene på jobben da:) ja,

2000 Audi A4 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med L enda.. Kjøper snart Volvo 740 stasjonsvogn til å lærekjøre med. Er sykt ivrig på å få lappen på dagen!

Går det an å ta teorien nå? Eller er den bare gyldig i en mnd elns.

 

Er vel også like greit å bestille oppkjøring med en gang :p Så er jeg sikker.. blir 18 i september..

 

kan ta teorien først når du er 17 og eit halvt år

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazyclomp: Teorien varer i 3 år fra dato den er bestått :)

 

Truls160: Lær og kjør-skolen eller? Hvordan gikk det, forresten?

 

Pisani: Jeg hadde ikke sjanse til å snurre, det gikk bare ikke! Og knappebrekk er jo håpløst etter min mening. Var traust å se alle andre fise rundt å snurre i hytt og pine med bilene med brekk, mens jeg bare fikk kjøre rett frem og prøvde så svetten spruta å få den ut i slapdd, uten særlig hell.

 

On another note skal jeg på del 2 av #sikkerhetskurset" i Oslo i morgen, så om dere ser en sølvfarget ny A4 med Røyken og Hurum trafikkskole på siden får dere hoie og vinke:thumb

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår