Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

hehe, er en trøst. men jeg LAVT. er ingen som lager foringer da? bah, dette irriterer meg så sinnsykt.

 

 

kan smelte en bærepose til deg og lage en jeg.. sleng hit foringene så jeg har noe og gå ut ifra :p

 

Hugs baby hugs! :D sombrero

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var også bortom og så på bilen din rolf, tror du var inne da, så traff ikke deg.. Fin bil.. liker euro moddingen av grillen.. ikke særlig begeistret for bakluken, men smak og behag :) ville slå av en prat, men før man rakk alt, skulle man plutselig hjem igjen .. bodde borte med resten av agder folkene jeg.. hva er det dere har gitt tom rune i den vogna som han på ingen måte ser ut til å tåle ? :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foringer kan man få lagd vettu.. på strømmen vgs så er to av lærerne veldig behjelpelige med det. men da får du dem i nylon.. det er hardt som faen. ;)

 

 

hardt som faen funker fint det :P stivt skal det bli. hvor fort lager de sånt da?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaaaaa, eller.no

 

var på biltema istad og sjekka litt. måtte ha spesial verktøy til tårnlageret framme og tok med meg foringen som sitter i demperne bak. visste at ene foringen i forstillinga var ganske så lik som den i dempern, tok en kjapp titt og det er søren meg ikke mye forskjell. bare litt småjustering på bredden og det vil bli perfekt. da er altså foringene i orden og det gjennstår bare å slenge gewinden på bilen.

 

Forhåpentligvis skjer dette i løpet av mandagen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaaaaa, eller.no

 

var på biltema istad og sjekka litt. måtte ha spesial verktøy til tårnlageret framme og tok med meg foringen som sitter i demperne bak. visste at ene foringen i forstillinga var ganske så lik som den i dempern, tok en kjapp titt og det er søren meg ikke mye forskjell. bare litt småjustering på bredden og det vil bli perfekt. da er altså foringene i orden og det gjennstår bare å slenge gewinden på bilen.

 

Forhåpentligvis skjer dette i løpet av mandagen.

 

 

Da blir det bra a vettu!! :D

Blir nok mye finere når du får senket den litt (MYE?? :D)

Skulle vel hatt noe større og litt mer bling-bling felger vel?

Da er det ikke mer som trengs... hehe

 

Lykke til videre med prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan ditt syn på felger med kant er, men brock b1 9x16? Borbet a i samme dim? Brock B2 er også fete..;)

 

 

kant er tøfft. B1 felga så kurrante ut men b2 felga syns jeg hadde for runde former. liker at det skal være litt kanter på det. borbet a har fet kant men disse felgene passer bedre på mørke farger.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host* (nær) bilde av bakluka *host* :partyon

 

 

hehehe, jajaja. ting tar tid :P dessuten er finishen ikke noe bra så vet ikke om det er noen vits å slenge ut nærbilde. klarte også å miste skiltet mitt i dag :P satt festa med dobbeltsidig tape og falt av et eller anna sted mellom oslo sentrum og blystadlia. jeje. får dra til illtilsynet på tirsdag og bestille nye så jeg får til BR. bare håper størrelsen på disse lar seg gjøre noe med. eller om jeg evt kan få lite skilt bak. Men da må jeg jo få enda mindre luke. hmmm. hihihihihi.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, jajaja. ting tar tid :P dessuten er finishen ikke noe bra så vet ikke om det er noen vits å slenge ut nærbilde. klarte også å miste skiltet mitt i dag :P satt festa med dobbeltsidig tape og falt av et eller anna sted mellom oslo sentrum og blystadlia. jeje. får dra til illtilsynet på tirsdag og bestille nye så jeg får til BR. bare håper størrelsen på disse lar seg gjøre noe med. eller om jeg evt kan få lite skilt bak. Men da må jeg jo få enda mindre luke. hmmm. hihihihihi.

 

 

får å få nytt skilt så må du enten levere inn det gamle og betale for nytt, eller så må du anmelde det tapt/stjålet og sansyneligvis betale for nytt uansett... JA, staten skal tjene uansett de!

 

hehe.. mista det, huff.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får å få nytt skilt så må du enten levere inn det gamle og betale for nytt, eller så må du anmelde det tapt/stjålet og sansyneligvis betale for nytt uansett... JA, staten skal tjene uansett de!

 

hehe.. mista det, huff.

 

 

har jo mista det. falt jo av bilen. koster 200kr for nytt skilt. skal overleve den kostnaden :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår