Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy faen så jævlig nice remster..

 

ser du er på bra vei til å kline til med en pokal el 2 nu. dette ser veldig bra ut.

Synd du ikke kommer på gatebil da. men uansett er det vwaudi treff på våler helga etter,og DA er vel bilen ferdig!!

 

Da HAR du å komme!! notin

 

 

jobber mot det. eneste jeg er avhengig av nå er bakluka. kommer ikke den så tviler jeg på at jeg vil dra. ser helt forjævlig ut med den gamle luka på.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hyggelige komentarer. sånt varmer en kald kropp etter lang dag i verksted.

 

Fikk montert det siste av detaljer utover kveldstimene i dag og tilpassa den ganske så fiffige døråpnerløsningen min.

 

MEEEEEN, så flink som jeg er så klarte jeg såklart å glemme kamera hjemme. anyhow. dere kommer IKKE til å få se bilde av løsningen heller da noe tyverisikring må jeg få lov til å ha. de som kjenner meg nærmest får jo såklart en titt.

 

Bilen står nå i hvertfall trygt i garasjen hjemme og er fullt kjørbar. (mangler jo bare interiør. Så 17 mai skal feires i verksted med is og bilskruing. blir montering av dash og tepper. + at jeg regner med at det blir noe god mat og pils etter hvert.

 

GOD 17 Mai til alle.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig fet den bilen din har blitt!!

 

har tenkt på samme greie med å cleande frontfangeren. innrømmer at jeg ikke har lest hele posten så jeg vet ikke om du har svart på dette før men hva gjør du med blinklys foran?

 

alle ideene jeg tenker på blir jo brukt opp før jeg får meg golf jo:( hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig fet den bilen din har blitt!!

 

har tenkt på samme greie med å cleande frontfangeren. innrømmer at jeg ikke har lest hele posten så jeg vet ikke om du har svart på dette før men hva gjør du med blinklys foran?

 

alle ideene jeg tenker på blir jo brukt opp før jeg får meg golf jo:( hehe

 

 

takk takk takk..

 

Hvis du studerer grillen nærme vil du se noen fine små hull, her skal det inn dioder på begge sider. Det er i hvertfall planen. om det lar seg gjøre får tiden vise. har nå kjøpt inn diodene i hvertfall.

 

Det er absolutt ikke lett å få gjort noe med en golf nå uten at noen har gjort det før. og det er mye syke bygg ute og går. Siste jeg har hørt om er en Golf 2 her i norge med r32 motor og dash + quattro. kommer jo til å bli helt sinnsykt. 550 quattro hester på ruffly 1 tonn. sjukt sjukt sjukt.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har kommet endel fete golfer nå.. jeg tenker selv tanken om å kjøpe en GTI 16V og så en G60 motor og Turbo Konvertere den, men det koster penger, mye penger..

 

får du godkjent dioder som blinklys? hvis man gjør det så er det jo genialt!

 

 

Alt koster penger, men men, prioriteringer hele veien. tenker det blir rolig med mods forover nå da lakkeringa tømte lommeboka for denne gang. har litt å gjøre med leiligheta også. men småting vil nok skje.

 

Det gjennstår egentlig bare å se om man får det godkjent. jeg betviler det veldig. derfor har jeg en backup fanger med blinkere i som jeg kan putte på under kontroller.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke godkjent ettersom dioder ikke er E-merket.

 

men du kan jo bare feste noen med dobbeltsidig tape på fangeren når du skal på kontroll. :P

 

du har nesten rett.. det er faktisk mulig å få dioder godkjent. men ikke hvilke som helst. det gjelder bare å utnytte små detaljer ut i de fulle fem.. men smaker det så koster det.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår