Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, takker folkens. Danna vinner på motor. men vil si min skiller seg mere ut på utseende. ting vil skje i motorrommet mitt også. men tviler på at snurre blir tingen. har mere sansen for n/a tuning :D

 

Hyggelig å høre at jeg ligger på en dreamcar list i hvertfall. Nå har vært sengeliggende i to dager så får vel prøve å få gjort litt. skal bort og hente noen orginale lykter så jeg kan få godkjent bilen. må kjøre med en orginal fanger foran et par dager også *grøsse* og den er attpåtil hvit. kommer jo til å se helt grønnjævlig ut. men er bare for å få den godkjent.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt sikkert riktig :)

16v med 2 doble 48 webbere!! ;)

 

 

er drømmen det for øyeblikket. men lommeboka må også sammarbeide med meg :P får se når vintern kommer. spare spare nå. etter gewinden skal det bli gjort lite med bilen før til vintern igjen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhhhhhhhhh, *lene seg godt tilbake i stolen og slappe av*

Bilen er nå Eu godkjent. ganske digg å få det ute av verden. karen som så på den sist banna godt når jeg kom med bilen uten interiør og med brytere på halvt hold :P han klaga så sist på at bilen var så stiv at han ville ha ekstra betalt for å kjøre den :P

 

Men, da får jeg hive meg rundt. dra på møller og hente klipsene til takrennelistene for her regner det. :( får satse på koseskruing med montering av interiør i løpet av helga. noen elektriske feil skal også rettes :)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :)

 

Bare å få bytta fangern og slikt da.

 

Jeg derimot etter litt vedlikehold på bilen storkosa meg idag når jeg kjørte hjemmefra i 8 tida, det var jo sladdevær delux :D og kadetten har aldri hvert så fresk og agressiv noen gang. Underværker hva litt vedlikehold kan gjøre.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :)

 

Bare å få bytta fangern og slikt da.

 

Jeg derimot etter litt vedlikehold på bilen storkosa meg idag når jeg kjørte hjemmefra i 8 tida, det var jo sladdevær delux :D og kadetten har aldri hvert så fresk og agressiv noen gang. Underværker hva litt vedlikehold kan gjøre.

 

fangern ble ikke bytta :p tok av grillen og stripsa fast noen orginale blinklys der. de sa ikke noe på det engang :P tøfft tenkte jeg da. hehe. vet jeg hva jeg skal gjøre evt neste gang også.

 

hehe, vært med og sladda nok med det grønne "lynet" ditt ja :D morsom lekebil. få fiksa litt rust og lakka den nå. så blir det herlig. kan nok ta noen runder på fjærene på den også. er jo allroad for tida.

 

 

Halla!

 

Fader å fin golfen din ble altså.. var jo såklart fin før å,er jo golf ;)

 

Liker grillen din,er ikke som alle andre har..og det er bra :)

 

Jeg ska prøve å komme på våler neste helg,så jeg får sett bilen din da :D

 

 

hehe, takk takk :D ja, du får komme på våler så vi får se på deg errr... bilen din :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går smått med bilen nå. dårlig vær og dårlig form + rotete verksted som trenger mye fiks gjør at det har gått tregt i helga.

 

Har fått montert på takrennelistene med helt nye klips, ny plast på innsiden av dørene og speilene. fikk også tak i et sett med spylerdyser som er doble. Eneste jeg sliter med når det gjelder spylingen nå er at det ikke blir bra nok trykk. noen som har forslag til andre pumper jeg evt kan bruke? som funker bra. Har jo tanken i bagasjen med den orginale frontpumpa der. men den klarer ikke å levere nok trykk. forslag her tas i mot med stor takk.

 

Snakket med supersveiser og überplåtmann Maniacoupe i dag. og vi jobber hardt med å få luka ferdig så den kan bli lakkert og montert til våler. ikke så veldig lyst til å komme på treff med rusten gammel luke i en helt anna farge en bilen :p

 

Interiøret kommer nok til å hangle litt en liten stund. skal lage nye dørsider både foran og bak.

 

Det orginale gti 16v interiøret mitt er nå til salgs. komplett interiør med dørtrekk foran og sidetrekk bak + hatthylle og sidene bak også.

Gi bud

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A little sneak peek!!

 

golf2luke.jpg

 

 

hihihihihi, sitter og fniser som en liten unge nå. gleder meg til luka bli ferdig.

 

og for dere som fortsatt er i tvil. ManiaCoupe IS THA MÆÆNN når det gjelder plåt. :D verdt sin vekt i gull.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår