Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

da ble jeg et steg nærmere montert bil, fikk ikke gjort noe med gewinden i dag så jeg var i værste og henta drillen min istede. demonterte grillen fra bilen og begynte å borre. hadde ikke fått borra hull igjennom til diodene så dette måtte gjøres.

 

Etter en kjapp runde med borring var det tid for montering. noen av hullene ble litt skakke men ikke ille i forhold til at jeg måtte etterborre på denne måten.

 

dioderulodda.jpg

 

lodda denne siden enkelt sammen med kjapp punkt bare for å teste. løp ivrig ned i garasjen og dytta ledningene på batteri og joda. her lyste det herlig oransje.

 

Så var det bare opp igjen og lodde det litt penere. her er begge sidene

 

dioderh0yre.jpg

 

diodervenstre.jpg

 

forfra ble det seende ca slik ut. dårlige bilder og ikke justert alle diodene her

 

dioderfront.jpg

 

dioderfronth0yre.jpg

 

til slutt ble det en runde med limpistolen for å få det vanntett og festet skikkelig.

 

limtedioder.jpg

 

skal få de på bilen i morra og tatt noen skikkelige bilder. men i morra og utover uka blir gewinden prioritert å få på :D

 

stay tuned....

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha. le godt. dere ekke gode :p

 

Men blinklysa ble bra. må ordne en motstand på de så det ikke blinker som på et diskotek men det kommer.

 

Har jobba hardt i dag for å få på gewinden og jommen sa jeg smør så fikk jeg det til. litt problemer med camberboltene framme men nye bolter blir handla i morra så da satser man fullt på at man får justert bra. :D

 

foringene i demperne bak derimot var et rent ")(#?"(#?)"(# å få inn. mye spikking og herjing men gikk til slutt. måtte tilpasses en del kan man si. men sitter nå i og funker bra som bare det.

 

ingen bilder i dag. skal ta når bilen blir lav nok :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter litt med å få gewinden og bil til å samarbeide. justert camber til absolutt negativt og fortsatt har jeg kontakt i skjermen når jeg svinger til venstre. så hvis noen har peiling på golf2 forstilling, gewinde og har lyst til å ta en titt så skrik ut. vil ikke kjøre høydehus til BR.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter litt med å få gewinden og bil til å samarbeide. justert camber til absolutt negativt og fortsatt har jeg kontakt i skjermen når jeg svinger til venstre. så hvis noen har peiling på golf2 forstilling, gewinde og har lyst til å ta en titt så skrik ut. vil ikke kjøre høydehus til BR.

 

Det er nå du skal si "HURRA FOR VRENG!"

Er nok et stort problem at høyre og venstre skjermene deres ikke er like. Godt mulig bilen din er en centimeter eller to for smal på den siden.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå du skal si "HURRA FOR VRENG!"

Er nok et stort problem at høyre og venstre skjermene deres ikke er like. Godt mulig bilen din er en centimeter eller to for smal på den siden.

 

 

jaja. hvem vil valse? :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår