Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare si :respect

 

Takk takk :D

 

Blir nok litt råning i nærmiljøet når bakluka kommer på. Shell på strømmen blir nok hyppig brukt i sommer :P får stikke bortom en tur og ta en titt for dere som bor i nærheten.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir nok litt råning i nærmiljøet når bakluka kommer på. Shell på strømmen blir nok hyppig brukt i sommer :P får stikke bortom en tur og ta en titt for dere som bor i nærheten.

Du skal ikke se bort i fra det dragcar

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens innsats gjort. var oppe i værscthee istad og monterte litt. fikk slengt inn taktrekket og noen sidepaneler + tårnstivern bak. får montere beltene og resten av teppene i morra. blir en noe demontert bil innvendig på våler. men det får bare folk tåle.

 

Fikk tlf fra lakkerer når jeg var på verksted også. pussing og sparkling er påbegynt og regner med at luka blir overlevert til meg i morra kveld. :D

 

Da trenger jeg bare litt monteringsbistand så er den på bilen under ti min :p

 

gleder meg ganske mye for å si det mildt.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens innsats gjort. var oppe i værscthee istad og monterte litt. fikk slengt inn taktrekket og noen sidepaneler + tårnstivern bak. får montere beltene og resten av teppene i morra. blir en noe demontert bil innvendig på våler. men det får bare folk tåle.

 

Fikk tlf fra lakkerer når jeg var på verksted også. pussing og sparkling er påbegynt og regner med at luka blir overlevert til meg i morra kveld. :D

 

Da trenger jeg bare litt monteringsbistand så er den på bilen under ti min :p

 

gleder meg ganske mye for å si det mildt.

 

hjelper deg jeg... skal opp etter jobb i morra, trimme hjulbuer enda mer :D

og fikse litt ting..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda, ble en økt på verksted i dag også. vært der fra åtte til halv tolv. ble småpussing og småmontering. kosemekking liker jeg å kalle sånt. Bakluka er ferdig men lakkeren hadde ikke tid til å vente på verksted til jeg kom så luka blir henta i morra etter jobb.

 

I dag ble resten av teppene i bilen montert. eneste av interiør som ikke er montert nå er dørtrekk og sidetrekk bak. disse kommer nok ikke på til helga da MYE jobb gjennstår med de før jeg blir fornøyd. dvs (de er ikke påbegynt :p) har rett og slett ikke hatt tid.

 

Ellers ble potta polert og felgene gått over med felgrens.

 

Tok et bilde av interiøret for de som evt er interressert i å kjøpe det.

Og har jo blinklysa fra forfangern som jeg ikke akkurat har bruk for mere.

Disse er orginale hvite frontblinkere som har blitt modifisert til å være HELT hvite.du må da evt ha en pære som blinker oransje for å få de godkjent. også til salgs. gi bud.

 

d0rtrekk.jpg

 

blinklysa.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høyden irriterer meg grenseløst for tiden. har gewinde på hånda. men lommeboka trenger refill først. så hvis folk trenger interiør eller frontblinker eller skjermer evt noen andre ting send en pm så kan jeg gladelig selge. trenger kr for å få bilen i bedre stand til BR....

 

Mye folk som hilste på på våler <- hmm underlig setning. jaja.

 

Men problemet er jo at folk ikke sier hvem de er. mange som kjenner igjen bilen og kommer bort. men hjelper lite når jeg ikke vet hvem dere er. hyggelige tilbakemeldinger har kommet hele helga og det klager jeg absolutt ikke på. Takk takk...

 

Takk til alle som var bortom og slo av en hyggelig prat.

Som mange kanskje så der også så var bakluka nå montert. snakka med lakkerern på tlf senest nå, da jeg absolutt ikke var fornøyd med resultatet. ser ut som han har røyka noe farlige greier når han mekka den luka. så hvis han får tid før han drar til thailand så blir den sparkla en runde til og spruta på nytt. da får jeg forhåpentligvis også flekka den ene ripa som alt har kommet i forfangern. (monteringsfeil fra min side)

 

Bilder av bakluka har jeg faktisk ikke fått rota meg til å ta. så hvis noen har tatt bilde i helga så får dere bare slenge de ut her.

 

Og til resten av gjengen på Våler som vi festa med i går beer :partyon you rock :D yodude

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i helga ja,hyggelig og bra med liv var det der ja.. synd det ikke ble noe pokisser på oss da men ,, nye muligheter kommer.

 

Du nevnte bilder.jeg har to hvertfall.. utenfor campingvogna med litt "øl" i,hhehehe

 

DSC00037.jpg

rolfgolf.jpg

Bilen din så meget bra ut remster!!

 

 

kom på at jeg hadde noen flere bilder også.. hehe

 

slenger de ut jeg så taler de for seg selv:

 

DSC00050.jpg

 

DSC00053.jpg

 

DSC00042.jpg

 

vi hadde det koz eller hva Rolf :google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahahahhaha litt fulle folka inni vogna ja :P

 

Helga var konge. sånne helger er bare morsomt selv om formen ikke er heeeeelt i 100% akkurat nå.

 

 

Ble bra bilde av bakluka også. takk takk....

 

Pokaler får vi ta senere. bilen min er jo allroad for tida. fåkke pokaler på sånt :P må få slengt den nedpå og fiksa mye detaljer.

 

Som dere ser så drikker vi IKKE Te i vogna vår men bare ØL :P

 

Men, nå er det natta. blir neppe store oppdateringer forover nå. men får se hva som blir gjort før BR. div småting er jo såklart på gang. men hva får tiden vise.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også et par bilder av bakluka de som jeg synes ble bra, kommer med dem i løpet av kvelden/morgendagen, må bare få serveren min opp å gå igjen;)

 

 

Ja, bare å slenge ut. lite med oppdateringer nå. eneste som har blitt gjort er å få på blå sideblinkere. skal i værste en tur i dag. så får se om man kommer seg noe videre. blir nok ikke store forandringer før BR. Gewinde blir hentet i kveld eller i morra. satser fullt på at det blir montert over helga og at felga passer med impress.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. søtt!!! eller noe slikt.. :scared

 

sombrero

Fiiiiiiin golf du har.. liker dørhåndtakene :P

 

 

hihi, takk søta :D begynner å bli årnings nå.

 

Var og henta meg gewinden istad. siden dette er brukt står jeg ovenfor to små problemer. ene er at låseskruen til justeringa på ene siden bak er ødelagt. dvs låst i laveste posisjon. hadde vært greit å få justert denne opp litt for å finne høyden jeg kunne tenke meg.

 

Det andre er at selve de nedre foringene er ganske så utslitte. og uten de får jeg ikke montert i hele tatt :( Noen som har forslag til hvordan jeg kan få ordna dette? desperat etter å få de på bilen så jeg får kjørt i litt lavere stil til BR.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i "full" høyde. Kjører i tillegg på 17" med 205/40-17, så jeg blir nok høyest. :P

 

Hvis det er noen trøst, da. :\

 

 

hehe, er en trøst. men jeg LAVT. er ingen som lager foringer da? bah, dette irriterer meg så sinnsykt.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår