RobinDrift Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 I sierran jeg hadde hadde jeg apexi senkesett med Tüv på tysk dette var ikke noe problem for de vet hva de skal se etter hos biltilsynet og det er et langt nummer på pairet og samme nr på fjæra eller demperen.. Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceilica Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Da har jeg ihvertfall blitt lovet pengene tilbake. Får 2000 i morra og resten om en uke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Da har jeg ihvertfall blitt lovet pengene tilbake. Får 2000 i morra og resten om en uke :D Den uka hadde jeg tatt med ett grustak av salt gitt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSXer Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Etter utallige forsøk på å oppnå kontakt, ble jeg omsider oppringt av MTS. Det viste seg at de (fremdeles) ikke hadde alle bestilte deler på lager. Jeg gjorde dem oppmerksom på at jeg hadde sendt mail og bedt om pengene tilbakebetalt for flere uker siden. Fikk beskjed om å sende over kontonummer på SMS, og siden har det vært stille....:ass: Ser Celicia har fått noe av sine penger og resten senere. Håper MTS snart har spart opp nok arbeidsledighetstrygd til å betale meg også.... Men vi tar nok saken i egne hender snart. Siter Ha en Hondaopplevelse hver dag! Jon 86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Etter utallige forsøk på å oppnå kontakt, ble jeg omsider oppringt av MTS. Det viste seg at de (fremdeles) ikke hadde alle bestilte deler på lager.Jeg gjorde dem oppmerksom på at jeg hadde sendt mail og bedt om pengene tilbakebetalt for flere uker siden. Fikk beskjed om å sende over kontonummer på SMS, og siden har det vært stille....:ass: Ser Celicia har fått noe av sine penger og resten senere. Håper MTS snart har spart opp nok arbeidsledighetstrygd til å betale meg også.... Men vi tar nok saken i egne hender snart. Er vel eneste mulighet frykter jeg. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 NSXer Hvilke telefonnummer ba de deg om å svare til for kontonummer? Har sendt brev, mail og ringt. De har frist til 23dje mars før det braker løs med forbrukerombudet, men hvis det lar seg gjøre å få noen kontakt med dem før hadde det vært najs. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceilica Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Vært i kontakt med forbrukerportalen og tv2 hjelper deg. Skriftlig klage vil bli sendt og/eller en politianmeldelse i løpet av morgendagen. Trist, men er de så ubrukelige så må det bli slik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Politianmeld dem. Er i praksis det samme som å bli ranet på åpen gate spør du meg.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceilica Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Noen av dere som har fått noen penger? politiet er lite behjelpelige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 prøver å få pengene mine tilbake også babyhmm? På http://www.driftstyle.no/shop/ står det at butikken er stengt grunnet sykdomm siden den 23.3.09 .......... Skal sende klage til forbrukerrådet, vet ikke om det er noen bedre måte å få pengene tilbake. Men jeg skal uansett ha tilbake pengene mine tilbake, om jeg så må gå til høyesterett. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 prøver å få pengene mine tilbake også babyhmm? På http://www.driftstyle.no/shop/ står det at butikken er stengt grunnet sykdomm siden den 23.3.09 .......... Skal sende klage til forbrukerrådet, vet ikke om det er noen bedre måte å få pengene tilbake. Men jeg skal uansett ha tilbake pengene mine tilbake, om jeg så må gå til høyesterett. Du kan GODT referere til meg også, jeg venter fortsatt på pengene mine etter jeg bestilte fra drittungen Terje Sommerstedt. Har ALL informasjon man trenger for en "sak" hvis du er interessert. Inkl. navn på terje, kompangjongen hans, org.nummer, telefonnummer til alle firmaene hans, og alle registrerte telefoner, jobbadressen hans, hjemmeadressen hans.. Rubbet Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 http://www.torpedoinkasso.no :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 http://www.torpedoinkasso.no :D Hadde siden vært ekte så. Men er nok hjemmebesøk som gjelder her, evt. troppe opp på jobben hans og lage helvette Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Om det blir ein sak utav dette, så kan du også referere til meg. Forhandsbetalte for noko smått 2. Januar, har verken fått pengar, eller respons med Driftstyle. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Du kan GODT referere til meg også, jeg venter fortsatt på pengene mine etter jeg bestilte fra drittungen Terje Sommerstedt. Har ALL informasjon man trenger for en "sak" hvis du er interessert. Inkl. navn på terje, kompangjongen hans, org.nummer, telefonnummer til alle firmaene hans, og alle registrerte telefoner, jobbadressen hans, hjemmeadressen hans.. Rubbet Venligst post all info du har om terje sommerstedt, jeg litt info for å klage til forbrukerrådet. Er såklart med hvis noen starter rettssak, har tho ingen erfaring med hvordan man fører et slikt opplegg. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg