Gå til innhold

Funker det med senkefjærer og vanlige gassdempere?

Ranger emnet


Rassa

Anbefalte innlegg

Det senkesettet du har bestillt ventovr6, funker helt ok. Jeg kjøpte meg et slik billig sett å slengte på ventoen jeg kjøpte til kjerringa. Lavt og stivt:)

Dette settet er forresten det samme som V max og det billige settet til cobra(som ikke har hardhets justering og ikke er i rustfritt)

Greit sett til billig penge som er til å anbefale for andre vento folk:)

 

Helt enig med Herbie. Løp å kjøp:)

Octavia MK2

Golf MK4

RX7 FC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du fått montert det og? bilder?

 

monter fram no. senket det i bånn.

 

40senk bak så d ble et skikkelig stuk på den;)

 

skal slenge ut et bilde i mårra.

 

den ble forøvrig 2cm lavere enn når jeg kjørte med 60/40 senk og kappa fjører fremme;)

 

fikk ikke ut jekken da jeg var ferdig;);) ;);)

 

topper senkesett dette folks;)

-MartaRacing-

 

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, steler topicen din i 2 sek.. Er slik at jeg har akkurat kjøpt en vento.. og det står senkesett på den 40/60.. eller 60/40, vet ikke hva som er forskjellen, men det jeg har lagt merke til. Å som jeg lurer på, er at framme så har dempera synka helt til bunnen, mens bak er det fjøring. skal det være slik? :S

 

Er det senkefjærer på org støtdempere?

 

Hvis demperene har synket helt sammen, så er det et tegn på at de er klare til utskiftning.

 

Du får legge opp et bilde av Ventoen din da:)

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et bildet av slik den står nå, ser du ut til å være senkefjør på org demper?

 

Hvordan legger man inn bilder?

 

Ifølge det jeg har blitt fortalt så er det maks 40mm senk på org dempere, ellers vil de bare synke sammen. Bytt til noen sportsdempere. Har hørt mye bra om Bilstein Sprint feks. Evt kan du jo gjøre som Marta og kjøpe deg justerbart.

 

Bilde tenkte jeg bare sånn i forhold til å få se din nyinnkjøpte vento:hello:

 

Lag en konto på feks http://www.photobucket.com

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår