Gå til innhold

Funker det med senkefjærer og vanlige gassdempere?

Ranger emnet


Rassa

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei igjen.

 

Det blir nok komplett senkesett og ikke justerbart. I det jeg skal ringe banken min og be de valse over senk.no. BLir jeg ringt opp, får uoppfordret avslag i prisen og en sterk beklagelse + at varen er hos meg innen 2 dager. Støtdemperene mine er seriøst dårlig og jeg trenger nye pronto. Det sammen med at dette ble den billigste løsningen for meg gjør at det ikke blir justerbart på denne bilen. Kanskje på neste hvis jeg kjøper ny bil neste år?

 

Skal likevel legge inn et bilde av den med ferdig resultat, så får de som vil se hehe.

 

 

Takk for gode råd og tips.

 

 

Mvh

Erik Rasmussen

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har erfaring med d billigste FK justerbare senkesettet på senk .no da?

 

Eneste jeg reagerte litt på med det justerbare fra FK var at det høyeste du kunne ha settet på var 55mm senk og da forsvinner litt av poenget for min del. Fordelen jeg ser med justerbart er at man kan stille inn på kanskje 40/40 med mindre vinterhjul slik at man ikke tar jobben fra mesta på vinteren, og senke lavere på sommeren. Hvertfall den fordelen jeg så i det:)

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg reagerte litt på med det justerbare fra FK var at det høyeste du kunne ha settet på var 55mm senk og da forsvinner litt av poenget for min del. Fordelen jeg ser med justerbart er at man kan stille inn på kanskje 40/40 med mindre vinterhjul slik at man ikke tar jobben fra mesta på vinteren, og senke lavere på sommeren. Hvertfall den fordelen jeg så i det:)

 

hehe sjønner!

 

vi får se va som skjer da serru;)

-MartaRacing-

 

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj;)

 

d såg meget bra ut rassa. takker for linken: blir bestillt når lønna kommer;) hehe;):popcorn

 

Bare hyggelig. Siklet litt på det settet for et års tid siden. Det er dyrt å ha bil så det var alltid noe som kom i veien.

 

Ellers har mitt komplette senkesett kommet i hus. Blir montert neste helg:) For øyeblikket er Ventoen til sandblåsing og tectylering, så skjer ikke før enn det.

 

 

Mvh

Erik

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

 

Da har mitt komplette senkesett blitt montert. Jeg er veldig fornøyd med egenskapene til de nye demperene og fjærene. Godt og stivt, og fungerer veldig godt i praksis. At det tilsynelatende ser ut som den er lavere bak enn foran gjør meg egentlig ikke så mye, men er det noen betenkeligheter med å montere senkeskåler foran til våren?

 

Mvh

Erik

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
da var senke settet bestillt her også;)

 

ble dette;

Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling

 

greit nok sikkert??:afro

 

LEste gjennom tråden her, og så at Herbie sa det var lang leveringstid fra Autospar. Fikk du noen garantier på når varen skulle være hos deg?

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det senkesettet du har bestillt ventovr6, funker helt ok. Jeg kjøpte meg et slik billig sett å slengte på ventoen jeg kjøpte til kjerringa. Lavt og stivt:)

Dette settet er forresten det samme som V max og det billige settet til cobra(som ikke har hardhets justering og ikke er i rustfritt)

Greit sett til billig penge som er til å anbefale for andre vento folk:)

74 Mod Golf 1

65 Mod T1 Boble

 

73 Mod T3 Variant X

84 Mod Polo Derby X

86 Mod "Racetech" Caddyen X

86 Mod Golf 2 "vinterbil" X

93 Mod Golf 3 GTI 16V X

91 Mod Corrado Vr6 X

99 Mod Golf GTI 20V Turbo X

 

http://www.algard-gatebilklubb.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår