Gå til innhold

Banekjøring tar livet av motorfestene

Ranger emnet


turbotassen

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp. Beviser at jeg i det minste kjører en bil som jeg kan skru på og finne ut av selv. uten å klage på forum:)

 

Bil og bil.. Plastkokeren din? Det er ikke bil ;)

 

Ikke skriv mer usaklig i denne tråden, hold deg unna hvis du ikke har noe å si som kan hjelpe meg med å få bedre motorfester ;)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plastkoker?..

 

javell... så du er rett og slett MISUNNELIG over at det finnes bodykits og skjermbreddere til min bil i glassfiber, mens din bil må se ut som en transportkontainer fra UNITEAM på rustne felger?..

 

vettu hva? kjøss meg i ræva på den der. det er så typisk uttalelse fra de fleste volvo eiere fordi dere innerst inne vet at dere kjører rundt i tragiske stridsvogner som ikke en gang var brukanes under krigen.

 

stfu

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jammen sugekopp er litt interessert i Volvo, så mye han er her inne. Men om man gidder å bruke tiden sin på et forum og klage på hvilke biler andre har så fyr løs. Men hold deg på ditt forum da om du ikke liker det som diskuteres her! Er vel nettopp derfor man har laget egne forum for hvert bilmerke.

 

Moderatorer burde ta tak i dette egentlig. Ikke at jeg bryr meg så jævli da, men heldigvis liker ikke alle Volvo, hvem skulle vi kjørt i fra da gutter!!??

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler han disser de fleste her inne som ikke tar samme valg som han.

 

Vi her på volvo-delen vet at det er kvalitet vi har, og vi har muligheten til å gjøre noe pent med bilene uten å måtte kaste bort penger på unødig stylig som vi heller kan legge i motor/drivlinje/understell.... Som regel er volvoene penest med større felger, lav og strøken i lakken..

 

Tilbake til topic, dieselfestene er bedre å bruke. Alternativt har jeg hørt at de hydraliske festene til 740 og 940 skal være mulig å montere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta at han skal komentere volvo er så dumt:hmmmmmmmmm:

 

han kan jo le han, av plastikken sin, og er vel kanskje litt pinlig da han har en bil til 220 000kr + avgifter til 1000

 

oxo kommer vi med en volvo til 20k og fk motor, og fliser han:hello: hehe! han er inne på detta forumet bare for og brife,enkelt nok! vi gidder ikke svare han mer:) hehe

 

regner med at gr A er best:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plastkoker?..

 

javell... så du er rett og slett MISUNNELIG over at det finnes bodykits og skjermbreddere til min bil i glassfiber, mens din bil må se ut som en transportkontainer fra UNITEAM på rustne felger?..

 

vettu hva? kjøss meg i ræva på den der. det er så typisk uttalelse fra de fleste volvo eiere fordi dere innerst inne vet at dere kjører rundt i tragiske stridsvogner som ikke en gang var brukanes under krigen.

 

stfu

 

Men helledussen da, er du gammel nok til å ha lappen egentlig?

 

 

Selv bruker jeg dieselfester, virker greie dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår