Gå til innhold

Politi Leken ( Var på tide med ny lek )

Ranger emnet


Nabbi

Anbefalte innlegg

skjedde meg sist.

 

 

politi mannen kommer bort til meg og spør om førerkort og vognkort.

han ser skeptisk på vognkortet mitt og spør meg hvem er denne bilen forsikra på, jeg sier den er forsikra på morra mi.

 

han kommer tilbake etter en god stund og sier hehe jasså heter moren din Espen med et stort flirete ansikt..

 

jeg sier ja morra mi er mann skjønner du, visste du ikke det?

 

han knekker seg nesten i latter etter 3 sec så blir han alvorlig igjen politi morsk ....

 

skulle likt å sett tryne på den karn igjen ja hehe :)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som REGEL å være så snill som et lam mot snut når jeg blir stoppa, for når du vet at du har gjort noe vil du helst prøve å vri deg unna. men når du møter på en skikkelig kjekkas snut som breier seg litt vel mye forsvinner tålmodigheten min og da kjører jeg mn egen vise uansett konsenkvenser.

 

Ble stoppet en gang for å ha forbikjørt politiet i ca 100 i en 80 sone der de selv kjørte ca 75.

 

Da snuten stoppa meg kom'en opp på sia og med skikkelig brei tone uten å hverken si god dag eller hvorfordem stopper meg sier han bare.

 

VOGNKORT OG FØRERKORT!.......JA DU!! dette gikk vel litt fort!

så svarer jeg , atte nei... det syns jeg ikke.

Jo det synes jeg sier snuten!

Ja men du er ikke vandt til å kjøre over fartsgrrensa du. Raskeste du noen gang har kjørt var da du var kadett og under opplæring!

 

Da svartna det for jævlen! skulle ha meg ut av bilen og faen det ikke var måter på.

 

Og skulle gi meg preken om hvilkenidiot jeg er i trafikken osv osv,

 

så ba jeg kødden bare se seg litt om og ta seg en tur i utland og lære seg litt om trafikken! du trenger ikke å reise lenger enn til sverige for dem faktisk er så tolerante at du i 110sona trygt kan kjøre 140, uten no særlig form for konsenkvenser så lenge du ikke kjører slalom!

 

at jeg lå pent i 100 på venstre siden av deg på en 4 felts vei og kjørte forbi, og du forbinder dette med grisekjøring, sier jo bare litt om hvor kristen du er.

 

Og slik fortsatte det. jeg ga meg ikke. og endte med bota anyway. noe jeg visste jeg kom til å få. men det var verdt det å bare fylle øra hans med dritt:)

 

Jeg eier ikke respekt for snut. for 90% av dem er så jævla heva over resten av befolkningen. rett og slett kvalmt!

 

Som regel når dem stiller meg spm, så svarer jeg kort og direkte. jeg nekter å svare mere enn nødvendig!

Som f,eks.

 

Hvem kjørte den bilen der..

En kompis sier jeg.

Så klikkern, fordi jeg ikke sa navnet hans.

Vel.. du sa ikke NAVN=? du spurte hvem. det tar jeg som HVA han er for meg:)

 

Jævla møkkamann

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som REGEL å være så snill som et lam mot snut når jeg blir stoppa, for når du vet at du har gjort noe vil du helst prøve å vri deg unna. men når du møter på en skikkelig kjekkas snut som breier seg litt vel mye forsvinner tålmodigheten min og da kjører jeg mn egen vise uansett konsenkvenser.

 

Ble stoppet en gang for å ha forbikjørt politiet i ca 100 i en 80 sone der de selv kjørte ca 75.

 

Da snuten stoppa meg kom'en opp på sia og med skikkelig brei tone uten å hverken si god dag eller hvorfordem stopper meg sier han bare.

 

 

Jævla møkkamann

 

BLA BLA BLA

 

 

Steike bra! :happyhappy:

 

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en historie pappa fortalte fra hans ungdomsdager,han skulle kjøre til en kompis på besøk,og ble selvfølgelig stoppet,og mistet lappen.Dette er for 30 år siden,så boten var på noen hundrelapper,og hvor lenge han ble uten lapp,det husker jeg ikke,lenge siden han har fortalt den.

Dagen etterpå skulle han hente 2 av hans brødre på flyplassen på bardufoss,og da ble han selvfølgelig stoppet igjen,av samme fyren som stoppet han dagen før.Politiet kommer med noen heftige gloser,og fortsetter med: "Jeg tok lappen din i går,så kjører du nå?!".Politimannen er helt fortvilt,og ringer lensmannen for å høre hva han skal gjøre,og lensmannen svarer "ER HAN PÅ KJØRING NÅ?!Ta bilen i fra han!".

Men det endte med at han fikk kjøretilatelse,og fikk lappen like senere,boten er enda ikke betalt :P

 

Litt morsomt å tenke på hvor mye samfunnet har forandret seg på 30 år,egentlig :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting man kan prøve seg på å si dersom man for eksempel blir stoppet i sentrum av snuten...

 

Snuten: "Dette gikk vel litt fort!" (typisk politijævel å si det)

 

Deg: "nææh, trener bare på å sette fartsrekord jeg, til sykehuset, kjerringa blir vel gravid en gang i fremtiden" kiddie

beklager, men SS1 hjem - sykehuset går nettopp her,

oppdaterer notene etter vei ombyggningen her i området, ville vært forgæli om notene ikke stemmer vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting man kan prøve seg på å si dersom man for eksempel blir stoppet i sentrum av snuten...

 

Snuten: "Dette gikk vel litt fort!" (typisk politijævel å si det)

 

Deg: "nææh, trener bare på å sette fartsrekord jeg, til sykehuset, kjerringa blir vel gravid en gang i fremtiden" kiddie

Beklager, men vi driver og lager nye noter på SS1 Hjem - sykehuset

ville vært for galt om ikke notene stemte når det gjelder som mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som REGEL å være så snill som et lam mot snut når jeg blir stoppa, for når du vet at du har gjort noe vil du helst prøve å vri deg unna. men når du møter på en skikkelig kjekkas snut som breier seg litt vel mye forsvinner tålmodigheten min og da kjører jeg mn egen vise uansett konsenkvenser.

 

Ble stoppet en gang for å ha forbikjørt politiet i ca 100 i en 80 sone der de selv kjørte ca 75.

 

Da snuten stoppa meg kom'en opp på sia og med skikkelig brei tone uten å hverken si god dag eller hvorfordem stopper meg sier han bare.

 

VOGNKORT OG FØRERKORT!.......JA DU!! dette gikk vel litt fort!

så svarer jeg , atte nei... det syns jeg ikke.

Jo det synes jeg sier snuten!

Ja men du er ikke vandt til å kjøre over fartsgrrensa du. Raskeste du noen gang har kjørt var da du var kadett og under opplæring!

 

Da svartna det for jævlen! skulle ha meg ut av bilen og faen det ikke var måter på.

 

Og skulle gi meg preken om hvilkenidiot jeg er i trafikken osv osv,

 

så ba jeg kødden bare se seg litt om og ta seg en tur i utland og lære seg litt om trafikken! du trenger ikke å reise lenger enn til sverige for dem faktisk er så tolerante at du i 110sona trygt kan kjøre 140, uten no særlig form for konsenkvenser så lenge du ikke kjører slalom!

 

at jeg lå pent i 100 på venstre siden av deg på en 4 felts vei og kjørte forbi, og du forbinder dette med grisekjøring, sier jo bare litt om hvor kristen du er.

 

Og slik fortsatte det. jeg ga meg ikke. og endte med bota anyway. noe jeg visste jeg kom til å få. men det var verdt det å bare fylle øra hans med dritt:)

 

Jeg eier ikke respekt for snut. for 90% av dem er så jævla heva over resten av befolkningen. rett og slett kvalmt!

 

Som regel når dem stiller meg spm, så svarer jeg kort og direkte. jeg nekter å svare mere enn nødvendig!

Som f,eks.

 

Hvem kjørte den bilen der..

En kompis sier jeg.

Så klikkern, fordi jeg ikke sa navnet hans.

Vel.. du sa ikke NAVN=? du spurte hvem. det tar jeg som HVA han er for meg:)

 

Jævla møkkamann

 

WOW, så kul du er. Skulle ønske jeg var like tøff som deg, altså.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår