Gå til innhold

Politi Leken ( Var på tide med ny lek )

Ranger emnet


Nabbi

Anbefalte innlegg

Blei stoppa med båt for litt siden:

 

30 knop i 5 knopen...

 

P: Gikk vel litt fort det her?

M: Hadde litt dårlig tid

P: hvorfor gassa du på da vi kom på sia deg?

M: Så ikke at det var politi før jeg så blålysa, du skjønner at jeg trodde det var en som skulle kjøre forbi meg og jeg ville kappkjøre.

P: Jaha, det blir et forenklet forelegg dette her da

M: Kan jeg få rabatt, siden jeg tømte tanken og filteret deres for noen år siden for såpe? (Jobba på båtverksted, og ja det skjedde)

 

Det ville de ikke svare på. Masse dumme spørsmål om ditten og datten, han spurte tilogmed om jeg hadde bilbelte, da kunne jeg ikke la vær å le godt. Han mente vest men alikavell.

Ikke noe promilletest da, heldigvis :D:D:D

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en god en:

 

kameraten min jeg og ei dame kjörte i sentrum med strand bobble uten lyd demper lys og tre stykk i men er lov til 2 ho satt oppå bak pröveskilter var smilefjes i papp der framlysene skulle väre etter litt ble vi stoppa av snuten. han gikk ut og sa

p:er 1 for mye her

k: ja er vel det

p: han går rundt bilen og kommer fram slår seg på knea og ler seg skakk og sier

P:fine lys dette bor dere langt unna?

k:nei rett oppi her

p:dere for kjöre dit så ligger jeg bak dere ditt

vi kjörte igjennom hele sntrum med onkel bak bråkte som faen av eksosen kom fram

P: da tar jeg pröveskiltene

K:du kan få dem får halv pris

P:hehe nei trenger dem ikke og det gjör ikke dere heller

k:får jeg bot?

P: nei for dette er det beste jeg har opplevd i dag og ler

K:hade da

P: hade

 

var en gammel politimann med humor ikke mange av dem,

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte mellom oslo på 2 felten skulle kjøpe ny bil i kongsberg.

 

hendelse: kjørte i 160 plutseligg kommer det en bil på siden av meg og brå bremser og legger seg bak meg og jeg tenker her er det en jævel som vil kappkjøre litt var em sånn liten mercedes så jeg gir full gass da bruker alle tre felta som sagt det var bare 2 felt + taxi buss feltet å han henger seg på holder på sånn i 10 min også tenkte jeg det at kan ikke holde på sånn men så plutselig ser jeg et sånt lite politi skilt som han holder i handa busted tenkte jeg da. så jeg vrenger av i siste liten på avkjørselen og ha ligger så å si på to hjule i den svingen der men jeg stoppa når han klarte den svingen.

 

p fører kort og vognkort takk

m ja (skjelver litt på hånden) her

p hvorfor kjørte du så fort

m ? fort jeg nei

p ikke spill dum da

m trudde du var en som skulle ta meg jeg

p har du problemer med noen folk da

m man vett jo aldri

( det var en politi man med sin egen private bil dette så jeg mens jeg snakket med ingen kamerarer)

p ok

m du vett jo det like godt som meg at du ikke har noe på meg så detta blir retten å full pakke det

p ja nei det har jeg ikke tid til har nok jeg skal vitne for men du for en muntlig advarsel og kjør forsiktig

m takk

 

for å si det sånn kjørte ikke fort mer den dagen hehe sann historie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en setning men litt artig:

En jeg jobbet med (bilmekaniker) ble stoppet av politiet, som mente han hadde for lite mønster. P=Politi K=kolega

P: Du har for lite mønster bak ser jeg.

K: Hva er kravet da?

P: Du har for lite mønster sier jeg!

K: Men da må du kunne fortelle meg kravet, siden du kommer med den påstanden!

P: Du har for lite mønster i dekkene dine! (begynner å bli litt hissig)

K: Du, hør nå her. Jeg jobber med dette til dagen. Kravet for sommerdekk er 1,6mm, og jeg har selv over 2,5mm. Så om du ikke vet hva du snakker om, så må du vurdere jobbskifte... Ja og forresten, du mangler et skiltlys.

 

 

Mon tro den politimannen ble hissig der ja! Men kolegaen min hadde jo rett da:P

 

 

dette er fordi på maja bilene så for de ikke skilt lys bak pga når de har trimma bilen så blir det noe galt med hjernen til skilt lysa bak fakta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
HAHAHHA, sinnsykt bra! :roll:

 

(BUMP forresten.. :))

 

"Sorry, jeg bare testa ut NOS'en!"

 

 

 

hahaha, beste jeg har hørt på lenge den øverste:volvsmile

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår