Gå til innhold

Politi Leken ( Var på tide med ny lek )

Ranger emnet


Nabbi

Anbefalte innlegg

P: Jasså, driver du å slædder du a?

Sjofør av bilen: Ja, men det vakke med vilje! Er bare det at dekka er utslitt og dekka slipper som f*** etter jeg satte på turboen!:D

 

OT men litt komisk.

Ble stoppa under moped tiden, med godt trimma moped og ikke et eneste fungerende lys.

 

P: Har du merka at bak lys og bremse lys ikke fungerer?

M: ja, front lyset fungerer heller ikke! Du skjønner, Transformatoren gir for mye volt til coilen som resulterer i at pæra sprenger. (prøvde å babble meg ut av det)

P: (ser temlig forvirra ut og sier) åja... Fiks det fort da! E

Er mopeden trimma forresten?

M: Nei, Måtte kjøpe uorginalt eksos anlegg (Knall rød potte), ny sylinder og nytt luftfilter (lyste trim av alt) etter at jeg ble påkjørt av en bil og delene (overnevnte) ble most...

P: åja.. okei! kjør forsiktig videre:D

 

Kan lønne seg å finne på ting i farta noen ganger! (med litt uflaks møter du politi som har peil på ting da men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skurk(stoppa i vinterbilen):høøøh,er jeg kriminell nå igjen?

politi:ja,er du det da?

skurk:kommer helt an på hvordan du ser på det det.

Har visst en egen evne til å tiltrekke meg snut.

politi:hva gjør du ute så seint da?

skurk:Samme som dere,jakter hamburger.

politi:vi gjør ikke det.

skurk: joda,ser det på magan din.

skurk:hvis dere ikke har noe mer fornuftig å snakke om, så stikker jeg.

Noen må jo betale skatt så dere har råd til diesel på fattimannsmondeon deres.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv en opplevelse med snuten.

på vei hjem til brumunddal fra opeltreff i stavanger og jeg kjører en ascona c 1.8i med gule koni og senka 60 mm++ osv osv

jeg tråker på når jeg nermer meg haukelifjellet. og driver og leker bakkeløp. den som har kjørt der veit åssen den veien er og kjøre på.

men jeg kommer til et sånn sikk-sakk vei som gjør at mann egentlig skal ha low-gear i nedoverbakke. men jeg satser full pupp nedover og koser med med full driv... i rallystil vettu

også møter jeg en bil (sivilsnut). jeg rakk faktisk ikke og se hva det var da. men tenkte ikke noe mere på det i noen sekunder, så kikker jeg i bakspeilet og ser at denne bilen tar en brekksladd og snur og legger seg på hjul etter meg. jeg kaster bilen inn i svingen og gasser på. og kjører det bilen orker. jeg holder øye med bakspeilet for og se hvor bilen er. og da oppdager jeg at det er purken som vil mere en gjerne stoppe meg gitt. men jeg holder flat pedal en stund til.

så kjører jeg forbi en liten kø på 10-12 biler i 160 km/t, og får et godt forsprang fra snuten, så ser jeg en bensinstarsjon og kaster meg inn der og parkerer bak starsjonen og skynder meg inn og handler en brus og går rolig ut. og fanken meg kjører dem inn og ser stygt på med. dette var på kvelden altså. lurte på om jeg hadde sett en bil som det sto opel etterannet på.

ja sier jeg, den bilen passerte her 2 minutter siden i godt over 180 KM/T . okei sier den ene snutet. og spinner av gårde ut på veien og jeg hører at den setter på sirene og blålys . jeg venter bare i 5 minutter og setter meg i bilen min og kjører like fort. jeg så ikke noe til dem mere etter det da.

"DET at noen hater opel over alt annet tilsier jo bare at det er noen her som har blitt frakjørt av en..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

kan jo bare gjøre som jeg gjorde, hadde rimelig høyt volum i bilen når snuten bestemte seg for å stoppe meg. men bare lot musikken stå og gå like høyt når han kom bort til bilen;P satt bare og sa hæ hele tiden, han ble ganske oppgitt etterhvert:D

- Volkswagen golf 1993 1.8GT

X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som en kompiss som ble stoppa med stereo på full guffe forbi kontroll for 4. gang..

 

Purk: "Må dere spille så jævla høyt?"

Sjåfør: "Ja, det er hobbyen min"

Purk: "Kan da ikke være noe sosialt med 3 i en bil og så høy musikk?"

Passasjer1: "Vi har ikke så mye å snakke om"

Passajser2: "Ja, og er det noe sender vi sms!"

 

Var bare en oppgitt politimann som vinka dem videre.. hehe

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som en kompiss som ble stoppa med stereo på full guffe forbi kontroll for 4. gang..

 

Purk: "Må dere spille så jævla høyt?"

Sjåfør: "Ja, det er hobbyen min"

Purk: "Kan da ikke være noe sosialt med 3 i en bil og så høy musikk?"

Passasjer1: "Vi har ikke så mye å snakke om"

Passajser2: "Ja, og er det noe sender vi sms!"

 

Var bare en oppgitt politimann som vinka dem videre.. hehe

 

genialt må prøve :)

BMW E34 520i Excuetive

 

-X-BMW E36 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på i en Russebil sist natt til 17 mai. Sjåføren hadde hatt lappen i ca en uke, men hadde tydelig vis glemt at det fantes fartsgrenser, så plutselig så vi noen fine blå discolys i bakvinduet. sjåføren svingte inn på siden av veien og vi som satt baki kom på at vi var 3 stk for mange i bilen.

Som vanlig sa politimannen at dette gikk litt vel fort, og ba om førerkort og vognkort. Mens sjåføren fant frem dette så politimannen bakover i bilen og telte over hvor mange som satt der og smilte lurt til oss, for så å si: P:"ja, hvor skal dere nå da? dere skal vel ikke hjem å legge dere?"

oss:" jo, tenkte egentlig det"

politimannen kommenterte farten og hvor mange som satt i bilen for så å si: "drar dere hjem nå så stopper jeg dere her, men om dere lover å feste resten av natta skal jeg la det gå, jo foresten, gratulerer med lappen"

 

Trodde ikke det fantes hyggelige politimenn før det.

VW Golf V 1,9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår