Gå til innhold

Politi Leken ( Var på tide med ny lek )

Ranger emnet


Nabbi

Anbefalte innlegg

Å jeg skulle ønske jeg var like tøff som deg, Juristen... Nisse!

 

Vet ikke hva du refererer til som "tøff", men i min verden er det å sitte her og skryte av hvor dum man er, alt annet enn tøft. Derfor fant jeg det riktig å påtale det.

 

Men hvis du synes at det er problematisk, 93dude, så kan jeg faktisk leve med det :-)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) “Oh, I thought about being a cop. Then I decided to graduate from Middle School.”

 

 

2) “I'm making a citizens arrest. You're under arrest for being a fat retard.”

 

 

3)“Yea, I was going fast so I could get to your house to f*ck your wife.”

 

 

4)“Dude, how’d you catch me? I mean, I am driving a cloud.”

 

 

5)“I was going fast enough for you to put down your donut and pull me over.”

 

 

6)“Whatever officer, just don’t look in the trunk.”

 

 

7)“No speaka de Ingles.”

 

 

8)“Sorry if I was all over the road, I’m still buzzing a bit.”

 

 

9)“I make more money than you.”

 

 

10) “I smell bacon!”

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Pappa fortalte om en barndomskompis av han som kjørte en trimma moped.

 

Han var og testet toppfart, og selvfølgelig var sivil politiet ute og kjørte. De kjørte etter ham, og stoppet han. PS: dette var på den tiden da det ikke var førerkort for moped.

 

P=politi, K=kompis

 

P: vognkort og førerkort takk.

k: å? Tenkte man ikke trengte førerkort for moped!

P: MOPED?!?!

 

Det gikk vel over 100 bortover, så de ble ganske sjokkert :P trodde det var lett sykkel eller noe. Det endte med at de gikk i bilen, hentet den største tangen de hadde og klipte av skiltet ^^

- MB 200 w124 85 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..!

Satt på med en fyr som ble stoppa, så bgynte dem å legge seg borti noen fillesaker.

Begynte å rive kjeft på dem, og tilslutt så ble han ene forbanna, og sa " kan ikke noen stoppe kjeften på han der, gnåler jo så gali at man hører jo knapt hva hman selv tenker!"

 

Ikke populært å fotografere politibilen mesn politiet sitter inni heller...de kalte det for en provokasjon :P

 

de klaga ikke når jeg tok bilde.. hehe.. men jeg spurte om lov da.. for han kompisen min ble stoppa i tide og utide.. bare for han var ung i en litt unormal sportsbil i bergen! da jeg tok bilde, ble vi stoppet for å stå stille utenfor en blokk, venta på noen venner.. hehe!

 

at jeg lå pent i 100 på venstre siden av deg på en 4 felts vei og kjørte forbi, og du forbinder dette med grisekjøring, sier jo bare litt om hvor kristen du er.

 

ikke diss kristne og bilkjøring man.. jeg er kristen, men tro meg, jeg kjører fort jeg og.. hehe! går glatt 140-150 over fjellet til bergen!!

er seff mer forsiktig i lavereliggende strøk og byen men.. E-18 til oslo går relativt kjapt den og.. hehe :cheers:

 

 

husker første dagen jeg hadde moped, ble stoppa med 1 bakpå, og en annen moped hengende etter (starteren hans var føkka, og kjørte automat gir, så han måtte ha minst 30 km/h for å starte.. )

ble spurt hva vi drev med, seff en dur snut da, og jeg forklarte på beste og høffligste norsk hva og hvorfor.. sa at det var ulovlig, men han bak satt for å følge med på han som hang etter, da jeg måtte se på veien foran meg!

så spurte de om jeg hadde drekke.. og her er det beste, jeg ramset opp alt jeg hadde drekke.. som den dagen var brus og melk.. men hadde bøtta nedpå 3-4 forskjellige bruser, så jeg nevte jo alle de brusane jeg..

tro han ble furten og sur eller?? hehe

vi fikk ikke noe bot eller noe slik, bare en muntlig advarsel.. hehe!

 

så om man blir stoppet i en kontroll, og får spørsmålet "har du drekke i dag?"

så svar "vist har jeg det.. en flaske urge, en flaske cola, litt spirte, ja og 3 glass melk.. hel melk tror jeg det var!" hehe

har du flaks, ler han som faen og du får kjøre videre.. har du uflaks, så klikker han og søker bilen etter alt feil han kan finne.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Tips om hva man kan gjøre med Politiet:

 

1. Blir du vinket inn, smiler du bare pent og vinker tilbake :hello:

 

2. Prøver de bilen din, prøver du politibilen, ikke spør :D

 

3. Ser du en laserkontroll, dra til alt bilen klarer å deretter spør hvor fort den gikk

 

4. Får du bot, spør om du kan gi pengene til frelsesarmen istedet

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du blir stoppet, kjør inn til siden, vent til politimannen/kvinnen står på siden av bilen, legg truten inntil sideruta og blås,

:D

 

Min fetter ble stoppet på moped for noen år siden. "Har du trimma?" spør politiet. "Neih" svarer ungen, som riktig var (det var min onkel som hadde trimmet den) ;) "Hm, får jeg lov å prøve den en liten tur da?" spør politiet pent. "Neh, jeg får ikke lov å låne den vekk" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det blir litt off topic med historier her, men uansett..

 

Kom i godt sig med den gamle bmw 528i'n og med en bilfrakter på slep da jeg nådde igjen ei ganske lang kø på ei rimelig lang strekke.....

 

 

Porschejensen!!!!

 

Fin den historien!!

 

kjøre som du har stjælt både bil og bensin da vettu :)

 

for ikke og snakk om han flykapteinen du kjørt te værnes fra stokkbergan :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å miste lappen en uke etter jeg fikk den. Pga at en hadde anmeldt meg for noe jeg ikke hadde gjort! Var vist "råkjøring" forbi et ungdomsdiscotek. Kjørte i 30 i 50 sona... Bilen bråka litt, og så jo ikke helt 100% strøken ut. Hadde 3 kamerater i bilen som hadde drekt! Politiet er syke til å psyke deg ut ass, hvertfall han her: Skalla, høy, og uniform:S det er scary! sa jeg hadde nytte for lappen på skolen, og jobb! men det hjalp ikke her... Når han fikk vite at kompisene mine hadde drekt, og ikke kunne kjøre bil slapp jeg vist unna med en advarsel! da var det sekundet før jeg stakk ned på politistasjonen for å få detta vekk fra meg! men glemte det:(

 

Er nok ikke alltid det er så lurt å være eplekjekk;)

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politimannen testet min trimmede moped etter att jeg ble stoppet i rutinekontroll ved en skole i nærheten av der jeg bor. Etter att politimannen var ferdig med den lille test turen sin kom han tilbake og informerte meg om følgende:

 

Politi: Ja denne mopeden din er definitivt trimmet, denne får man lett opp i både 70 og 80 kilometer i timen!

Jeg: Ja det tviler jeg ikke på, men var det ikke 40 sone hele den strekningen du kjørte? (med en noe spydig undertone)

 

Den kommentaren falt ikke helt i god jord, politimannen ble morsk og jeg fikk både bot og inndratte skilter.

_______________________________________________

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår