Gå til innhold

Politi Leken ( Var på tide med ny lek )

Ranger emnet


Nabbi

Anbefalte innlegg

Sagt av tanta til en kompis av meg, i det hun passerte laseren i 109km/h.ned okstadbakkene:

-Oj, unskyld..så ikke at dere stod her jeg.

 

Sagt av meg etter å ha kjørt opp på sia på en politibil som sto parkert i en innkjørsel i sentrum klokka 04:30 om mårran:

-Sei mæ, korr ha d vorte av alt folke? e d bare vi 3 stuppulan som itj ha hatt vett nåkk t å færra heim å lægg sæ enda?

 

Må Komme med flere innspill til denne tråden da folkens!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppa for en stund siden fordi jeg hadde kjørt for fort:

 

Politiet stod å rigga til laserkontroll da jeg passerte dem "litt" for fort i 70 sona.

 

Politi: Vi stod på Ferkingstad, og der kom du i en hælvettes fart! Du må huske på at du setter han kameraten din på siden av i fare også!

Kameraten min: Han kameraten på siden av skal dø en gang han også:)

"Samme hva det koster. Så lenge det er billig."

 

- Opel Kadett E Cabriolet 93mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt bil relatert men alikevell.

 

Gikk i 9 klasse og var vel 15 år ca. Hadde hatt en kjempe fest på skolen og var stup dritings. Hadde sånne krakker i skolegården så det virket som en god ide der og da å legge seg der og sove litt. Var midt på sommeren da. Plutselig kommer det en politimann og lyser meg i annsiktet der jeg lå med mag'en. Jeg spretter opp og skriker i tryne på mannen. Se til helvette å slutt å lyse meg i tryne med den der a. Ser du ikke at jeg ligger her og prøver å sove? Så sa han unnskyld. Slukket lykta og snudde seg og gikk. Først da så jeg at det var en politimann jeg hadde skreket opp i tryne. Trodde det var en eller annen dust som skulle kødde jeg. Værste/kuleste av alt (spørs på øye som ser) var vel egentlig at politimannen sa unnskyld ide han slo av lykta og snudde seg og gikk.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt bil relatert men alikevell.

 

Gikk i 9 klasse og var vel 15 år ca. Hadde hatt en kjempe fest på skolen og var stup dritings. Hadde sånne krakker i skolegården så det virket som en god ide der og da å legge seg der og sove litt. Var midt på sommeren da. Plutselig kommer det en politimann og lyser meg i annsiktet der jeg lå med mag'en. Jeg spretter opp og skriker i tryne på mannen. Se til helvette å slutt å lyse meg i tryne med den der a. Ser du ikke at jeg ligger her og prøver å sove? Så sa han unnskyld. Slukket lykta og snudde seg og gikk. Først da så jeg at det var en politimann jeg hadde skreket opp i tryne. Trodde det var en eller annen dust som skulle kødde jeg. Værste/kuleste av alt (spørs på øye som ser) var vel egentlig at politimannen sa unnskyld ide han slo av lykta og snudde seg og gikk.

 

Genialt! Hahah. Funker det på natteravner mon tro?

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår