Gå til innhold

norwegian forza drifters (Søndag 23. september kl 18.00)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 590
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men sånne enkle sponsorsaker etc er ferdiglaget, så er bare å klistre på egentlig.. Samme med mange mønstre..

 

Og drivverk så jeg at du fikk svar på så..

 

 

 

Stemmer at jeg fikk vite det med drivverket , men fikk det ikke til kan du forklare dette til meg på en måte som jeg kan gjøre det enklest muuulig.. :P , men hvor ligger evntuelt den tråden med sånne paintjobs ?

Gamertag : Larsen007

Forza Drifter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen som kan utdype mer om hvordan man lager sånne sponsorer og slikt.. :) ?

 

Hvis du går inn på det "venyl-programmet" på spillet, så går du på de motivene helt til høyre.

Her er det bokstaver i diverse skrift-typer, velg en bokstav for så å endre størrelse og farge på den.

Bruk "programmet" til å sette flere bokstaver etterhverandre slik at du får et navn/ord.

Ganske enkelt når man får taket på det skal du se, men vil du ha en ordentlig finish på det så kan det ta litt tid, avhengig av vansklighetsgrader på det du skal skrive.

Er det diverse effekter på den logoen du skal skrive, så bruke fantasien og se om du finner egne løsninger;)

Bare å sette av litt tid å prøve seg fram:)

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått meg xbox forza med e36 m3 med drifteoppsett.. :D er lett med å drifte jeg! :D

 

men- er det bare jeg som er sugedårlig, eller finnes det bedre biler å drifte med? hørte at m3en ikke sku være så vanskelig, men må si at jeg ikke klarer å få kontrollerte brede sladder.. blir fort til at jeg bare går rundt.. tips?

 

dette er oppsettet mitt:

 

Car Manufacturer and Name: BMW M3 E36

 

Class: B PI: 699

 

 

Power:

Full sport kit. Naturally aspirated wonderbox.

 

Platform and Handling:

Full race kit, 1.5 way diff, sport weight reduction.

 

Wheels:

18", stock width, stock compound

 

Aero:

BMW Motorsport Front and rear bumpers, stock wing.

 

[Car Settings]

 

Tire Pressure

Front:33 psi

Rear: 38 psi

 

Gearing

Final Drive 3.48

 

Alignment

Camber front: -1.5

Camber Rear: -0.6

Toe Front: +0.1

Toe Rear: +0.1

Front Caster: 4.3 degrees

 

Anti Roll Bars

Front: 10.94

Rear: 13.94

 

Springs

Front: 518 lb/in

Rear: Between 550 and 575 seems a sweet spot.

 

Ride Height

Front: Lowest

Rear: 5.9 in

 

Rebound Damping

Front: 6.8

Rear: 7.0

 

Bump Stiffness

Front: 3.5

Rear: 4.0

 

DownForce

Front: 90lb

Rear: Stock

 

Braking Force

Balance: 40% front

Pressure: 140%

 

Differential

Rear Accel: 65%

Rear Decel: N/A

 

Note: Car is wonderful holding the drifts (using a M$ wheel, as per usual) but a little sketchy powering over as the engine just loves to rev. Throttle control and immediate countersteer are a must.

 

bare at jeg har klasse a og 700 og noe tror eg og racing deler (alt det beste) og 20" felger.

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår