Gå til innhold

norwegian forza drifters (Søndag 23. september kl 18.00)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Kan ikke akkurat si det samme jeg, ene xboxen min klikka for en tid tilbake så sendte jeg den inn og fikk den tilbake for en snau måned siden, testa den først igår jeg da, da fikk jeg f**n meg de røde lampene igjen på første oppstart. Så den skal de få i retur igjen. Nesten så man begynner å lure på om de har gjort noe med den i det hele tatt?! Det stod i brevet at de har skifta hovedkortet osv... my ass...

 

Men bra du fikk en skikkelig en tilbake da =)

 

Den nye Boxen kom jo først nå. Bra for meg ihvertfall:

 

Kamerabilder034.jpg

 

HMMMM...

 

:yak:

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 590
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallo .. Nå har jeg akkurat fått meg Xbox Live , så lurer jeg på hvis dere har noen spill eller om det er noen her inne som spiller nå eller ofte om åssen jeg får spilt med dere.. Men åssen får jeg spilt med dere , er ikke så erfaren på dette område at det gjør noe .. :P Håper noen kan hjelpe meg sånn at jeg får spilt med dere her inne .. :)

 

 

Er det snart en drifting kveld på gang ?

Gamertag : Larsen007

Forza Drifter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
går vel det sålenge det ikke er chipping. bare modda software på dvd. å det burde ikke være ulovlig. men så kjører jo ikke alle kopi av det som er kjøpt.

 

har fått to plater ødelagt jeg. har orginal men bruker brennt plate istede..

Det er vel lov å brenne kopi til seg selv og nær familie..

 

yes, det er bare oppdatert firmware på min dvdspiller i xboxen.. så dette er ikkeno stress! løp å kjøp min xbox folkens, nyprisen er 6000 kr.. selges 2999 kr..

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår