Gå til innhold

norwegian forza drifters (Søndag 23. september kl 18.00)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 590
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvilke baner pleier dere å drifte på? vet det er nevnt før, men gidder ikke å lese gjennom alle sidene en gang til. driftingen med m3en kommer seg- hjalp en del å ha høyere tykk i bakhjulene enn det som står i oppsettet. kjører nå på litt over 3bar.ingenting å gjøre for å kunne få større rattutslag forresten?

 

forresten: er det tips til biler som er lettere å drifte med enn m3en? syns den e så vanvittig turtallsvillig når den først er kommet i sladd, men må hjelpe den littegrann for å få den til å slippe.

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke baner pleier dere å drifte på? vet det er nevnt før, men gidder ikke å lese gjennom alle sidene en gang til. driftingen med m3en kommer seg- hjalp en del å ha høyere tykk i bakhjulene enn det som står i oppsettet. kjører nå på litt over 3bar.ingenting å gjøre for å kunne få større rattutslag forresten?

 

forresten: er det tips til biler som er lettere å drifte med enn m3en? syns den e så vanvittig turtallsvillig når den først er kommet i sladd, men må hjelpe den littegrann for å få den til å slippe.

 

Veeel..

 

Suzuka East, Tsukuba short, Sunset Infield, Maple Valley long

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vinge på biln? Jeg har det på e36 min å den blei tyngre å få ut raua på den å holde driftene, sett downforcen på minst mulig, evt, mer power, dekk med dårligere grip, smalere dekk,

Send meg ei mld når du ser jeg er online så skal jeg hjelpe deg evt, sende det en ae86 med et oppsett som jeg liker.

Med oppsett er det å prøve seg fram som gjelder, te oppsett som basser meg, rasser nådvendigvis deg.

1994 VW Passat 1,8

1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker)

1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker)

1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt)

Xbox Live GT: xPellaRx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett downforcen på minst mulig, evt, mer power, dekk med dårligere grip, smalere dekk,

 

 

nei nei nei nei nei.

MYE grep, original eller mer downforce og tykkere dekk med bedre gummi er eneste veien og gå. Er den vanskelig å sladde ligger problemet i understellet eller differensial instillinger. Eller kjøremåte :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår