Gå til innhold

norwegian forza drifters (Søndag 23. september kl 18.00)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

En bil blir ikke lettere å drifte med ved å gjøre så man får dårligere grep bak. Da blir det bare værre. Man kan jo øke motoreffekten litt i så fall, man får mer enn nok hester i en bmw uten å bruke turbo eller kompressor. En driftingbil må ha masse grep.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 590
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

greit det med grep går jeg med på, men det er allt etter person og.

men vingen skaper litt mye downforce med orginale instillingene, syns jeg da, men det er jo en smaks sak og. jeg mente ikke å bruke street tires, men sport tires med dåligere grip.

1994 VW Passat 1,8

1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker)

1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker)

1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt)

Xbox Live GT: xPellaRx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når blir det drifting igjen på deg da momo, lyst til å kjøpe drift works silvian dinj, litt mange prosjekt i gang, så jeg har ikke tid til å lage den

1994 VW Passat 1,8

1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker)

1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker)

1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt)

Xbox Live GT: xPellaRx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å få det til.. økte trykket i dekkene bak. kjører med org bakvinge- litt økt downforce på framlippa.. etter jeg økte trykket klarer jeg å rive den løs i 3gir med litt provosering, akkurat så mye som jeg vil. men var egentlig mest teknikk jeg måtte lære meg. dvs å stortsett kun ratte for å hente bilen innigjen og ikke for å få den bredere, og være forsiktig med gassen når jeg vil ha den bredere.. eneste jeg syns er litt dumt er hvor tregt det går å få svinga hvis en mister litt kontroll på kontra.. også null clutch funksjon. men er jo sjeft likevel.. har omtrent sluttet å kjøre carriere.

 

et minus- fint vær i bergen denne uken. så då har eg ikke noen unnskyldninger for å spille.. :P

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når blir det drifting igjen på deg da momo, lyst til å kjøpe drift works silvian dinj, litt mange prosjekt i gang, så jeg har ikke tid til å lage den

 

Det er opp til Microsoft verkstedet. Er mange som er interessert i Lindgren Silvian, men jeg er ikke ferdig. Det er også foreløpig hoveddriftebilen min så det er dumt å selge kopier enda.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilbake Xboxen min i dag.. gud å jeg digger microsoft!

Ikke fordi jeg fikk den tilbake, men fordi de valgte å IKKE reparere den gamle min, men å gi meg en splitter ny, MED det nye kjølesystemet. Xboxen lager nå ikke noe lyd i det hele tatt.

Fy faen så digg..!

 

Ingen kan skylde på at Xbox bråker lenger hvertfall..

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilbake Xboxen min i dag.. gud å jeg digger microsoft!

Ikke fordi jeg fikk den tilbake, men fordi de valgte å IKKE reparere den gamle min, men å gi meg en splitter ny, MED det nye kjølesystemet. Xboxen lager nå ikke noe lyd i det hele tatt.

Fy faen så digg..!

 

Ingen kan skylde på at Xbox bråker lenger hvertfall..

 

Kan ikke akkurat si det samme jeg, ene xboxen min klikka for en tid tilbake så sendte jeg den inn og fikk den tilbake for en snau måned siden, testa den først igår jeg da, da fikk jeg f**n meg de røde lampene igjen på første oppstart. Så den skal de få i retur igjen. Nesten så man begynner å lure på om de har gjort noe med den i det hele tatt?! Det stod i brevet at de har skifta hovedkortet osv... my ass...

 

Men bra du fikk en skikkelig en tilbake da =)

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår