Gå til innhold

Når har folk planer om å legge om til sommerdekk?

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe..

På lørdag snødde det når jeg var ute, og på søndag var det glatt når jeg var ute, det mener jeg det var noen steder i går også.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

På lørdag snødde det når jeg var ute, og på søndag var det glatt når jeg var ute, det mener jeg det var noen steder i går også.. :P

Jaja, litt snø på Lørdag gikk fint med sommerdekk:) Satse på det ikke kommer mere nå. Uansett ikke verre enn å skru på vinterfelgene igjen om det skulle bli for ille.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet når det ikke lenger er lov å kjøre med piggdekk? etter 1 april? trur merca blir bra skummel hvis det isåfall blir snø etter 1 april.. kjelke på sommersko med en sjåfør med fersk lapp, ikke bra:)

 

Husk at hvis forholdene tillsier vinterdekk med pigg så er det ikke ulovligt med piggdekk etter fristen. dvs at hvis det snør 1juni så er det lovligt med piggdekk og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ikke før etter påske en gang...

 

Var på tur te Førde i helga, snødde digre kjerringer og det var skikkelig glatt. Vinter enda.

 

Anyways håper jeg å ha kjøpt ny bil til etter påske.

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår