Gå til innhold

Politiet tar brekksladd

Ranger emnet


Cooorsaen

Anbefalte innlegg

Meg å noen kamerater var ute å breisa litt.. Så kommer Politiet å stopper oss uten at dem har sett noen ting, spør om førerkort etc som er i orden..

 

Da dem skal dra kjører dem mot en parkeringsplass å brekker rundt, ettersom vi hadde filmet noen sladder var det kjedelig at vi ikke filmet politiet brekke..

 

Vet hvertfall at dem 2 i den bilen har ingen ting å si hvis dem stopper meg =P

 

 

FY FY FY Politi:fucku:

Ønsker meg en ny bil jeg (a)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått skryt for slenginga mi av politiet jeg :) Var riktignok etter en meget brei, men godt kontrollert sleng på glatt vinterføre :) De stoppa meg for å høre om det går bra, og om jeg var skjelven, og kanskje ville ha en kopp kaffe.. Stefarn min er politi (vel, ikke akkurat nå, han er på permisjon for å være ordfører...) så jeg kjenner mange av de her i strøket, og er således på god fot med de. (hjelper at jeg ikke er frekk i kjeften mot de og slikt og da :) )

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått skryt for slenginga mi av politiet jeg :) Var riktignok etter en meget brei, men godt kontrollert sleng på glatt vinterføre :) De stoppa meg for å høre om det går bra, og om jeg var skjelven, og kanskje ville ha en kopp kaffe.. Stefarn min er politi (vel, ikke akkurat nå, han er på permisjon for å være ordfører...) så jeg kjenner mange av de her i strøket, og er således på god fot med de. (hjelper at jeg ikke er frekk i kjeften mot de og slikt og da :) )

 

trur det eneste som hjelper her er stikkorda: ordfører, permitert politimann..

ellers ville du hatt samme gode behandlingen:anger:

men bra noen får det til!..all respekt og lykke for det!:partyon:

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått skryt for slenginga mi av politiet jeg :) Var riktignok etter en meget brei, men godt kontrollert sleng på glatt vinterføre :) De stoppa meg for å høre om det går bra, og om jeg var skjelven, og kanskje ville ha en kopp kaffe.. Stefarn min er politi (vel, ikke akkurat nå, han er på permisjon for å være ordfører...) så jeg kjenner mange av de her i strøket, og er således på god fot med de. (hjelper at jeg ikke er frekk i kjeften mot de og slikt og da :) )

 

Very off topic..

 

Walter?

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er mennesker faktisk de og...

 

mennesker? haha. mennesker har medfølelse de, det har ikke pilitiet!!!!!!!!!!!!!!

tror ikke de en gang husker hvordan det var å være ungdommer selv. har blitt stoppa noen ganger nå, og (dette er ikke fordi jeg har fordommer mot pilitiet) har faktisk aldrig til nå møtt en politimann som ikker har oppført seg klysete eller overlegen, og nytt sin maktposisjon!!!!!!!! Skjærp dere politi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har møtt en politimann/kvinne som ikke oppfører seg slik ennå, tror jeg nesten det har noe med deg å gjøre. Jeg har mange ganger pratet med politimenn/kvinner, og de er alltid like hyggelige, så lenge jeg er hyggelig mot dem. Mange av samtalene har også vært om Norges lover, strafferammer og avgifter, og de er ofte enige i at mange av de er helt molbo. Så de fleste tjenestemenn er faktisk hyggelige mot deg, så lenge du er hyggelig og imøtekommende mot dem.

 

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår