Gå til innhold

Politiet tar brekksladd

Ranger emnet


Cooorsaen

Anbefalte innlegg

så syns dem det er rart at folk driver å skyter dem.... (ref: ran i stavanger)
jeg blir ikke å ringe politiet om jeg ser noen blir skutt rett foran øyene mine... jeg oppfordrer også alle til å la være å ringe inn å tipse dem..

Godt fornøyd med de postene, regner jeg med..?

 

er du en snut kan du brenne i helvette, mener jeg.....
Forum FTW! :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er skeptisk til alle politi folk... gir du et enkelt menneske så mye makt så kan det ikke gå bra..

 

å når man husker på at de fleste som blir politi er mobbet helt ifra barndom og ikke helt mentalt stabile. samt mangler sosial inteligens å som nå skal hevne seg på verden..

 

da blir man bekymret.. har flere ganger møtt på dem uten og provosert eller gjort noe som helst som skulle tilsi kontakt med dem... og mine erfaringer er ikke gode.. klart det finnes noen normale politifolk.. men tror nokk flesteparten er ganske utilregnelig.. får følelsen av at trynefaktor har mye å si..

 

arogante jævla ... jaja.. nei æ skriv bare masse mainsjit uten sammenheng no.. hate dem og vil ha minst mulig me dem å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at de fleste gir seg er at de ikke har lov til å følge etter når det passerer 160..!!

 

Jeg og kompisen min mista lappen i sommer.. vi ble målt til 150 i gjennomsnitt..

Vi hadde ca 180-190 på ei lang strekke hvor det var oversiktlig og fint, å plutselig var de bare bak oss.. de må ha hatt langt over 200 for å ta oss igjen så fort..

Dette var i en 90 sone..

 

Broren min ble nesten tatt for fyllekjøring en gang, etter en fest. vi var hjemme når de kom. døra var låst, men vi visste ikke at nøkkelen sto i..

 

De bare låste opp døra å gikk rett inn i huset!

Så gikk de ned i kjelleren og så osv..

De gjennomsøkte bilen hans som om de letet etter narko!

Når de sto i stua med skoene på midt på gulvmatta spurte brodern om de kunne gå vekk i fra matta om ikke annet med de skitne skoene sa de NEI!!!

 

Snakk om maktmisbruk!

Ikke rart folk ikke følger reglene i dette landet! Politiet viser jo hvordan man skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt fornøyd med de postene, regner jeg med..?

 

Forum FTW! :)

 

synes du at æ har noe grunn tel å ikkje være fornøyd? greit, tok vel litt i når æ skreiv at æ ikkje ville ringt hvis noen ble skutt foran øynene mine, men her oppe så lager dem sine egne regler.. det skal ikke masse til for å ikke like dem! det står "utspekulert" på avataren din... ??? er du det?? såfall hvis du er det, så la folk ha sine egene meninger! ikke bynn å legg deg opp i det!!!

det er masse politi her i landet, så det er ikke rart at noen er rett å slett jævlige å utnytter makten sin, men det er faktisk noen som er vanvettig grei, og forståelsesfull(bare synd at dem ikke viser seg)

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil si at mange av politifolkene er greie hvis folk er greie mot dem. veldig viktig å holde seg inne med politiet mener jeg..

det heter gjensidig respekt.

 

men jeg er enig i at noen også utnytter uniformen de har fått.

på dokka var politiet med å lage gatebilklubben for å unngå grisekjøring på veien. arrangerer heller kjøring på bane.

http://www.dokkagatebil.moo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min ble nesten tatt for fyllekjøring en gang, etter en fest. vi var hjemme når de kom. døra var låst, men vi visste ikke at nøkkelen sto i..

 

De bare låste opp døra å gikk rett inn i huset!

Så gikk de ned i kjelleren og så osv..

De gjennomsøkte bilen hans som om de letet etter narko!

Å gjennomsøke bilen er vel standard prosedyre ved slike saker.

Synd han ikke ble tatt foresten, fyllekjøring står det faenmeg lite respekt av. :shake

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet består av mennesker, akkurat som alle oss andre. Å tro at det ikke finnes en haug med drittsekker, lystløgnere, idioter, lovbrytere, kverulanter, bedrevitere, maktsyke tullinger og hevngjerrige gærninger i politiet som det gjør i resten av samfunnet, er som å tro på julenissen :)

 

Politiet er ikke 'bedre' enn oss andre. Men dem har statlig lisens på å være alt det som står i forrige avsnitt. Heldigvis finnes det hederlige unntak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns 0 synd på folk som blir tatt for fyllekjøring.

dere skjønner hva jeg mener hvis dere mister noen dere kjenner i ei ulykke der det var en fyllekjører. TRO meg. jeg så bilen som ei jente jeg kjente hadde sittet i.

og det synet var ikke no gøy. en nesten helt ny bil der motoren var lengre bak i bilen enn der sjåføren sitter. tenk dere sjøl. 0 sjanse.

 

FYLLEKJØRERE: FÅ VETT INN I HODET!!!

 

Sorry, dette er veldig off topic!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet består av mennesker, akkurat som alle oss andre. Å tro at det ikke finnes en haug med drittsekker, lystløgnere, idioter, lovbrytere, kverulanter, bedrevitere, maktsyke tullinger og hevngjerrige gærninger i politiet som det gjør i resten av samfunnet, er som å tro på julenissen :)

 

Politiet er ikke 'bedre' enn oss andre. Men dem har statlig lisens på å være alt det som står i forrige avsnitt. Heldigvis finnes det hederlige unntak...

 

absolutt enig, men synd det er så få av dem som er "hederlige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å når man husker på at de fleste som blir politi er mobbet helt ifra barndom og ikke helt mentalt stabile. samt mangler sosial inteligens å som nå skal hevne seg på verden..

men tror nokk flesteparten er ganske utilregnelig..

Haha.

Du har skjønt det, ser jeg.

 

synes du at æ har noe grunn tel å ikkje være fornøyd?

 

det står "utspekulert" på avataren din... ??? er du det?? såfall hvis du er det, så la folk ha sine egene meninger! ikke bynn å legg deg opp i det!!!

Om jeg syns du ikke har grunn til å være fornøyd? Du skriver jo selv like etterpå at du kanskje tok litt i, så jeg fikk svar på det jeg lurte på. :)

 

Utspekulert? Tja, det får andre bedømme.

Det er et forum, det er til for å diskutere meninger på. Du skal få ha dine, men selv om man sitter bak en skjerm, er det mulig å beherske seg litt, og ikke

skrive det første som kommer til hodet. :)

 

jeg mener hvert eneste ord..!!!
Forundrer meg ikke.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte i rælingstunnelen istad, plutselig kommer en bil i minst 200 i høyrefila!

I det den passerer meg skeiner den over den hvite stripa. Hadde den gjort det litt før hadde den treffi meg, 200m etter den passerte satt den på blålysa og stoppa en bil! Faen i hælvetes mongo fitte snut som gjør som dem vil ass.

200km/t uten blålys... null respekt for dem lenger.

Greit dem gjør en god jobb engang iblant...iblant innimellom alle de henlagte sakene.. *gremmes*

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte i rælingstunnelen istad, plutselig kommer en bil i minst 200 i høyrefila!

I det den passerer meg skeiner den over den hvite stripa. Hadde den gjort det litt før hadde den treffi meg, 200m etter den passerte satt den på blålysa og stoppa en bil! Faen i hælvetes mongo fitte snut som gjør som dem vil ass.

200km/t uten blålys... null respekt for dem lenger.

Greit dem gjør en god jobb engang iblant...iblant innimellom alle de henlagte sakene.. *gremmes*

 

det der er jo enkelt å greit en fare for samfunnets andre borgere....

 

der er jo dem værre enn kjeltringen tilogmed.........

 

regner med folk har forstått min mening om lovens lange arm nå, men det blir da bevist gang på gang her at jeg og sikkert mange med meg har all mulig grunn til det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier bare kua har vert kalv! en ting som ikke lønne sæ, d e æ være stor i kjæften (munnen) blei stoppa engang, hadde ikke leg eller setfikat me mæ, så sto kompissen min å va stor i kjæften (munnen), så di jedde mæ ei bot, de sa at æ egenkli ikke sku få bot, men sia han va så frækk, fikk æ d alikavell.. 500,- (ikke ha setfikate me) men hær æ bor tålererer snuten IKKE tåkelys,sladding/overlast/fyllakjøring/gassing/ osv

bilbelte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår