Gå til innhold

Politiet tar brekksladd

Ranger emnet


Cooorsaen

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De som tror at politivold/maktmisbruk/politiidiot ikke forekommer er blåøyde.
Selvsagt forekommer det, problemet er bare de menneskene som kun fokuserer på alt det negative i verden, og derfor mener det kan rettferdiggjøres at uskyldige tjenestemenn blir skutt på jobb, og ikke har noe respekt for den jobben dem gjør.

Eller at dem mener at politiet er helt blåst og burde vært sperra inne, siden dem ble misbrukt som barn. Snakk om å være blåøyd og lite oppdatert i samfunnet.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en politimann uskyldig når han går mot en gjeng med "soldater" med automatgevær som holder på å rane en bank å roper : holdt!!! dette er politiet.. med sin lille glokk el mp5....

er ikke uskyldig når man vet risikoen det kan medføre vettu...

 

det blir det samme som å si at enhver soldat som har blitt drept i en krig er uskyldig d.....

uansett...!

sikkert mange flotte politifolk, men dem som misbruker makta dem har fått utdelt er ikke bedre enn andre kjeltringer... eneste er at de har myndighet til å være kjeltringer...

ingen som vet om de ble misbrukt som barn eller ikke... men det finns garantert noen innen politistyrken i dette landet som sikkert han blitt misbrukt/mishandla som barn....

det finns overalt i sammfundet det, enten vi liker det eller ei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å sitte på Bilforumet å diskutere skyldspørsmålet i Nokas-saken, det er det andre og mer passende instanser som har gjort før oss.

Men jo, jeg mener en politimann som gjør jobben sin og går mot ranere er uskyldig, såfremt rutiner/instruksjoner følges.

 

Om det finnes misbrukte i politiet er jo noe av det mer latterligste jeg har diskutert, og uhorvelig uintressant. Grunnen til at jeg nevnte det i forrige innlegg var at diverse her inne får det til å fremstå som at alle i politiet er misbrukt fordi de har gjort ettellerannet vedkommende ikke likte.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satte min advokat på saken;) da fikk både jeg og kompisen min lappen tillbake (mista den sammtidig)

Bra jobba.. jeg kommer aldri til å godta noen som helst førerkortbeslag, uten at di har helt håndfaste bevis.. (papirer, kalibreringer på laser osv)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å sitte på Bilforumet å diskutere skyldspørsmålet i Nokas-saken, det er det andre og mer passende instanser som har gjort før oss.

Men jo, jeg mener en politimann som gjør jobben sin og går mot ranere er uskyldig, såfremt rutiner/instruksjoner følges.

 

Om det finnes misbrukte i politiet er jo noe av det mer latterligste jeg har diskutert, og uhorvelig uintressant. Grunnen til at jeg nevnte det i forrige innlegg var at diverse her inne får det til å fremstå som at alle i politiet er misbrukt fordi de har gjort ettellerannet vedkommende ikke likte.

 

 

jadajada. trur aldri vi blir enige uansett.....!:boxers

 

ha en fin dag alle sammen... :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå lest gjennom hele tråden. Mye forskjellige meninger.

 

Synes at det er litt merkelig at det er en del folk som har så mange dårlige opplevelser med politiet. Jeg vil tro at de fleste folk ikke er borti politiet noe særlig grad. Må være en grunn til at man "treffer" politiet så mye.

 

Har selv vært lite borti politiet. Og de få gangene det har vært har de vært hyggelig vanlige mennesker med en jobb å gjøre. Har følt meg dårligere behandler i butikken ofte, faktisk. Og som noen har nevnt så tror jeg på at politiet for det meste er hyggeligere å ha med å gjøre hvis du selv er hyggelig. Samt at du er litt ydmyk overfor de lovbrudd hu har begått, om det så er å kjøre noe for fort på en lite trafikert motorvei.

 

Alle politifolk er ikke snille, er drittsekker blant dem også. Er bare mennesker dem også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt bare ublide møter med politiet.(i uniform vel å merke, greie folk på fritida)

Jeg opplever dem som jeng med plageånder og X mobbeoffer, som gjør hva de kan for å gjøre livet surt for oss som liker å kjøre bil.

 

Nå for tiden, er jeg under etterforskning for et aldrig så lite stunt, som jeg mener jeg er uskyldig i, og jeg blir direkte provsert av å bare se en politibil.

 

Har opplevd å blitt stoppet klokka 5 om morgenen og fått direkte kjeft for at jeg ikke har gått og lagt meg enda.

Da hadde de faan meg full gjennomgang med promilletest og teknisk kontroll.

De sjekket til og med om min egen bil var stjålet, og spurt gjentatte ganger om jeg virkelig ikke hadde stjålet bilen!

De skulle til og med beslaglegge førerkortet mitt.

Jeg spurte på hvilket grunnlag?

De skulle bare ha det ble jeg fortalt.

Tilslutt så ble jeg mektig forbannet, og serverte dem noen saftige gloser og bare kjørte, etter at jeg hadde blitt plaget av to frekke idioter av noen politifolk i 15 minutter UTEN grunnlag i det heletatt.:fucku:

 

makan til idiotstat vi lever i.

Har flere vitner til hendelsen.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør

Håpe eg aldri treffe sånne som deg Skurk! Folk som gir totalt f... i alt og alle. Ein som kun går med ein tankegang om seg sjølv. Klare du ikkje å følga dei enkle reglane som er fastsatt så fortjene du virkligt å få gjennomgå for det. Alt eg har lest på detta forumet om deg har kun vore skryting av å gjera livet til andre folk jævligt. Har ikkje tenkt på at det er andre folk en kun deg som er på veiane?

Eg forstår ikkje at det er muligt at du slepper unna alle desse tilfella med politiet. Skulle nesten vore fradømt lappen for alltid. Viss det ikkje bare er historiar du dikte opp sjølv då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår