Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 er ikke mye teknikk på imprezan som ikke er på 240n din! mc pherson osv. Vel, det var hjulopphengning ja.. Men alle har vel ikke like vinkler osv, og andre ting som låste differ her å der.. Du skjønner sikkert hva jeg mener. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Yepp, da snør det igjen og jeg tok en kveldstur med V70 AWDn. Dette resulterte i at onkel blå gav meg en advarsel for å spinne rundinger, samt at jeg måtte trekke en BMW X3 opp av grøfta:) Kan ikke si annet enn at bilen fungerer utrolig bra på vinterføre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ikke no tvil om at xc70'n fungerer. Kom seg langt opp i slalombakken ihvertfall... Ble dog imponert over bmw'n :) og audi'n var jo klart overlegen... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Vel, det var hjulopphengning ja.. Men alle har vel ikke like vinkler osv, og andre ting som låste differ her å der..Du skjønner sikkert hva jeg mener. :) forde om min har det så har de det ikke orginalt Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 hvorfor skal det være så mye elektronikk og slikt søppel på bilene nåtildags. kan ikke fatte det. hvorfor kaste bort masse penger på slikt når det ikke funker. Gjør som amerikanere. ENTEN ELLER! Mekanisk innkobling (evnt eldrevet innklobling) og sperre på alle hjula. Funker alltid, mindre feilkilder og topp resultat, bortsett fra ved krappe svinger. :) Men de første filmene var jo reklame for subaru. Kunne jo se at dem ved vilje enten la klampen i bånn ved start eller ved hjulspinn eller slapp den dersom bilen begynte å klatre! Søppelfilmer sponset av subaru Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 sperre på alle hjula! hehe ja ikke sant Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 mener du det er unormalt? Ta en kikk på en chevrolet, dodge eller ford SUV-pickup med 4x4 så skal du se biler som ikke er late med 4trekken. Dem klarer det uten elektronikk også Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Morgis: Tror du en slik aksling ville vært kjekt foran på en ny xc90? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Morgis: Tror du en slik aksling ville vært kjekt foran på en ny xc90? Eller kanskje man kunne vurdert ei aksling som er jevnaldret med xc90. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 mener du det er unormalt?Ta en kikk på en chevrolet, dodge eller ford SUV-pickup med 4x4 så skal du se biler som ikke er late med 4trekken. Dem klarer det uten elektronikk også da kan jeg fortelle deg at bilene i vårt eie: chevrolet s10 2002 modell dodge dakota 2006 modell IKKE har annet en ei halv slapp diffbrams BAK! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Så de har altså en helt åpen diff i midten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 da kan jeg fortelle deg at bilene i vårt eie: chevrolet s10 2002 modelldodge dakota 2006 modell IKKE har annet en ei halv slapp diffbrams BAK! da kan jeg fortelle deg at vår chevrolet silverado 20002 modell, naboens ford excurtion 2003 modell har dette. svinge brått med 4trekken inne så står innerhjulene i spinner samt bilen går tyngre. Hva prøver du å oppnå ? Og forresten, 4trekk systemet til volvo finner man på mange forder også. Det meste av understellet er utviklet sammen med ford. Oysann, der lærte du det også Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 morgis! du tar veldig feil! Det ER ingen sperre fram på bilen din! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 sjekk dele lista :) eneste som er på den er diff BREMS BAK! http://www.chevrolet.com/silverado/features/ Å det er standard KUN på dyreste utgaven ! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ifølge den lista er det mulig å få automatisk låsing av bakdiff og autotrac active transfer case, hva nå enn det måtte innebære Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg