Gå til innhold

grevde ned en plymouth i 1957. skal greves opp i 2007... (med bilder)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Den 15 juni ble det grevd ned en plymouth belvedere i Tulsa. Den ble grevd ned i en bonkers laget av sement. Det ble også lagt med noe ekstra i bilen som foreksempel: bensin.... de gjorde det for de trodde ikke at vi hadde bensin i 2007.... altså... den 15 juni 2007 skal bilen greves opp igjen... litt spennende og se egentli hvordan bilen er når det har gått 50 år under jorda...

dere kan se mere her: http://www.buriedcar.com/

jag gasar tils det rasar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den 15 juni ble det grevd ned en plymouth belvedere i Tulsa. Den ble grevd ned i en bonkers laget av sement. Det ble også lagt med noe ekstra i bilen som foreksempel: bensin.... de gjorde det for de trodde ikke at vi hadde bensin i 2007.... altså... den 15 juni 2007 skal bilen greves opp igjen... litt spennende og se egentli hvordan bilen er når det har gått 50 år under jorda...

dere kan se mere her: http://www.buriedcar.com/

 

Tøfft! Blir morro å se hva slags stand den er i. Holds oss oppdatert a :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til de får den opp, jeg tror at den enten er helt strøken eller skamrusten og morken..

 

Edit, ikke for å helgardere meg altså ;) Men jeg tror at enten har de tenkt på alt og alt har gått som planlagt, eller så har de glemt noe vesentlig og bilen var ubrukelig allerede for mange år siden..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bare MÅ jeg følge med på..!! Tenk dere verdien på denne i dag, om den er strøken.. Spesielt om de bestilte den med mye ekstra options.. :) Tenk om det hadde vært Hemi.. $$$

 

helt enig.. det som er og at bilen var flunkende ny når den ble heist ned i bonkeren..

jag gasar tils det rasar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår