Gå til innhold

grevde ned en plymouth i 1957. skal greves opp i 2007... (med bilder)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Vel nå gjorde de dette som en del av en stor 50 års feiring og de har jo ikke kastet noe, de skal jo grave den opp igjen! :)

 

Men skulle likte å stå i første rekke når den ble heist opp..kiddie

 

Nei de "kaster" den ikke, men hvor brukbar den er, sier jo seg selv.. = den kunne like godt ha BLI kastet :)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spennende

 

Men jeg tror nok vi kommer til og se noget fukt skadet og muggete bil..

Alt kommer egentlig ann på betong kvaliteten.. Ikke det at jeg tviler på amrikanerene og det. (De byggde jo hoover dam på 30 tallet og den står så vidt jeg vet enda..) kommer litt på måten de har støpt "crypten" og. Sånn det ser ut på bildene har de gravd ett hull i bakken og satt opp en ensidig forskaling med støp rett mot jord bakken.. gulv og vegger vil da muligens være støpt i ett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir interessant å følge med på.

Jeg tror nok at bilen er ganske sliten etter tiden under bakken, og det må vel ha kommet noe fukt inn i krypten.

Man kan jo bare tenke seg en kjeller i et hus uten tilstrekkelig drenering.

 

Om bilen skulle vise seg å være som ny, så spørs det vel om bensinen er noe å skryte av...

 

Dette blir som sagt veldig interessant å følge med på.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumiene man finner i pyramidene er jo helt tørre etter 5000 år.Blir ikke helt det samme seff, men det viser at det burde være mulig hvis man har prioritert byggingen høyt nok. Er jo ikke sikkert de gadd bruke en haug med ingeniører og masse dollar på dette prosjektet.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt - det BLIR tur i juni! Til de som evt. måtte være interessert kan jeg fortelle at vi ryker på i underkant av 8.000 per pers i dobbeltrom for følgende:

 

Fly Oslo-New York (direkte, ingen mellomlandinger) 8. juni

Fem overnattinger sentralt i New York

Fly New York-Tulsa (direkte, ingen mellomlandinger) 13. juni

Fire overnattinger sentralt i Tulsa

Fly Tulsa-New York-Oslo (én mellomlanding) 17. juni

 

Tilbake i Oslo ettermiddag/kveld den 18. juni. I tillegg har vi regnet oss frem til noen hundrelapper per pers for leiebil i Tulsa, i New York har vi ikke bruk for noen bil.

 

Hvis noen er interessert i å bli med, gi meg beskjed i løpet av en uke eller to, denne prisen holder ikke lenge.

 

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår