Gå til innhold

grevde ned en plymouth i 1957. skal greves opp i 2007... (med bilder)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har faktisk planer om å dra til Tulsa for å se på når den blir dratt opp av jorda. Hadde uansett planlagt en New York-tur omtrent da, så det passer fint :D

 

Hvis noen andre kunne tenke seg over, send meg en PM :rolleyes:

 

GRRRRRRRRRRRRRR......Heldig gris.....

jag gasar tils det rasar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk planer om å dra til Tulsa for å se på når den blir dratt opp av jorda. Hadde uansett planlagt en New York-tur omtrent da, så det passer fint :D

 

Hvis noen andre kunne tenke seg over, send meg en PM :rolleyes:

 

Jeg har absolutt lyst over..!! Men så var det det med tid og penger da.. :( Hmm.. SKulle ha vunnet i Lotto..!! :) Spanderer du kanskje..?? Tenkte det var derfor du spurte.. :win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittsekker som bruker opp en NICE bil på slikt!!

 

 

du må huske at den gangen var det bare "just another car". tror ikke det hadde plaget deg om noen hadde foreslått å grave ned en 2007 modell crysler i dag for å ta den opp igjen om 50 år .............

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må huske at den gangen var det bare "just another car". tror ikke det hadde plaget deg om noen hadde foreslått å grave ned en 2007 modell crysler i dag for å ta den opp igjen om 50 år .............

 

Plaget og plaget, jeg hadde ihvertfall ikke skjønnt noe av tegninga til vedkommende som hadde gravlagt bilen, dessuten så er jeg ikke så veldig storfan av bruk-kast mentaliteten!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plaget og plaget, jeg hadde ihvertfall ikke skjønnt noe av tegninga til vedkommende som hadde gravlagt bilen, dessuten så er jeg ikke så veldig storfan av bruk-kast mentaliteten!

 

Vel nå gjorde de dette som en del av en stor 50 års feiring og de har jo ikke kastet noe, de skal jo grave den opp igjen! :)

 

Men skulle likte å stå i første rekke når den ble heist opp..kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk planer om å dra til Tulsa for å se på når den blir dratt opp av jorda. Hadde uansett planlagt en New York-tur omtrent da, så det passer fint :D

 

Hvis noen andre kunne tenke seg over, send meg en PM :rolleyes:

Ta møe bilder hvis det blir no

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår